Απόστολος Χατζηχρήστου ένας αγωνιζόμενος με πολύ μεγάλη ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με καταγωγή από την Ορεστιάδα, ήρθε στην Θεσσαλονίκη το 1967. Από μικρός είχε αδυναμία στα αυτοκίνητα, αφού έπιασε από πολύ μικρή ηλικία τιμόνι στο χέρι του. Και κατ’ επέκταση του άρεσε πολύ και η ταχύτητα…
Το 1968 παρακολούθησε τον πρώτο του αγώνα σαν θεατής, την ανάβαση Χορτιάτη, ενώ πρώτος αγώνας για τον Απόστολο Χατζηχρήστου ήταν το 1969, το Ράλλυ Σκρα Κιλκίς, με συνοδηγό τον Λάκη Βισάρη και αυτοκίνητο ένα Opel Kadett.
Μαζί θα συνεχίσουν μέχρι και το 1972 αλλά με το νέο απόκτημα του Απόστολου, ένα NSU TT 1200. Καλύτερο αποτέλεσμα στο 6ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. το 1972, όπου «ήρθε» 4ος γενικής κατάταξης και 2ος κλάσης 2/1300, ενώ το 1973 θα συμμετέχει πάλι με το NSU TT 1200, αλλά με νέο συνοδηγό τον Αλέξανδρο Αντώνογλου.
Θα υπάρξει ένα διάστημα που ο Απόστολος θα συμμετέχει μόνο από το κάθισμα του συνοδηγού, για το οποίο θα μιλήσουμε παρακάτω, ενώ στο κάθισμα του οδηγού ξαναγυρίζει το 1976 με μια BMW 2002 Ti και συνοδηγό τον Ανδρέα Κουζέλη.
Τον Σεπτέμβριο μάλιστα, στο 10ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., θα εγκαταλείψει στην τελευταία ειδική του αγώνα («Όσσα») από τουμπάρισμα, τη στιγμή που ήταν στην 1η θέση γενικής.
Τα επόμενα δυο χρόνια 1977 και 1978 θα τρέξει πάλι με την BMW 2002 Ti αλλά με τον Νίκο Υφαντίδη στο κάθισμα του συνοδηγού, σημειώνοντας τα εξής αποτελέσματα:
1977 | 11ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 6ος γενικής και 2ος κλάσης 2/5
1978 | 12ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 5ος γενικής και 2ος κλάσης 4/2
Το 1979 θα αφήσει την BMW 2002 Ti και θα ετοιμάσει ένα Renault 5 TS. Θα τρέξει όλη την χρονιά με δυο συνοδηγούς, τον Ιωάννη Βραΐλα και τον Χρήστο Χαραλάμπους, με το καλύτερο αποτέλεσμα να έρχεται στο Ράλλυ Θερμαϊκού της χρονιάς εκείνης: 10ος γενικής κατάταξης και 1ος κλάσης 1/2.
Την επόμενη χρονιά 1980 θα αφήσει για λίγο το Renault 5 TS και θα ετοιμάσει μια Opel Ascona B. Θα πορευτεί με συνοδηγό τον Θεόδωρο Διαμαντίδη.
Στο Ράλλυ Μακεδονίας θα έχει ένα βγάλσιμο από τον δρόμο στην δεύτερη ειδική διαδρομή «Σκρα» και θα εγκαταλείψει. Αλλά στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα τερματίσει στην 7η θέση γενικής και στην 4η κλάσης 2/5, ενώ το Ράλλυ Θερμαϊκού της χρονιάς εκείνης θα το κάνει με τον Αντώνη Μπιζάνη (11οι γενικής και 2οι κλάσης 1/5) και το Ράλλυ Καβάλας με τον Ιωάννη Παμπούκη (τον ιδρυτή μας) και θα τερματίσουν στην 2η θέση γενικής κατάταξης.
Το 1981 θα ξαναγυρίσει στο Renault 5 TS και με τον Ιωάννη Γεωργιάδη συνοδηγό θα τρέξει τα επόμενα δυο χρόνια, ενώ στα τέλη της χρονιάς το Renault 5 TS αναβαθμίζεται σε 5 Alpine.
Με αυτό σημείωσε τα εξής κάτωθι αποτελέσματα:
1981 | 2ο Ράλλυ Μακεδονίας: 8ος γενικής και 2ος κλάσης 2/8
1982 | 16ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 11ος γενικής και 8ος κλάσης 2/12
Με το Renault 5 Alpine θα συνεχίσει τα επόμενα τέσσερα χρόνια μέχρι και το 1986. Σ’ όλο αυτό το διάστημα δυο θα είναι οι συνοδηγοί του. Ο Γιώργος Στεργίου (1983 και 1984) και ο Πρόδρομος Δημητριάδης (1985 και 1986), με τους οποίους ξεκινάει μια πολύ καλή περίοδος με πολλούς αγώνες και πολλές επιτυχίες:
1983 | 12ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 11ος γενικής και 3ος κλάσης 2/16
1984 | 5ο Ράλλυ Κένταυρος: 14ος γενικής και 2ος κλάσης 2/16
1985 | 19ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 12ος γενικής και 2ος κλάσης Ε/14, 14ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 9ος γενικής και 1οςκλάσης Ε/14
1986 | 7ο Ράλλυ Μακεδονίας: 5ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/13, 15ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 7ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/13
Το 1987 την θέση του Renault 5 Alpine, παίρνει ένα Renault 5 GT Turbo, με το οποίο θα συμμετάσχει τα επόμενα τρία χρόνια (έως και το 1989), με τον ίδιο συνοδηγό αλλά τώρα τρέχει με το ψευδώνυμο ‘’Victory’’. Φαίνεται ότι ο Απόστολος στην Renault βρήκε αυτό που ζητούσε, όσο αφορά στους αγώνες, ενώ έρχεται άλλη μια περίοδος με καλές εμφανίσεις:
1988 | 9ο Ράλλυ Μακεδονίας: 11ος γενικής και 1ος κλάσης Α/9, 17ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 5ος γενικής, 2ος ομάδας Α και 2ος Α/9, 8ο Ράλλυ Σερρών: 3ος γενικής κατάταξης
1989 | 10ο Ράλλυ Μακεδονίας: 1ος κλάσης Α/9, 10ο Ράλλυ Κένταυρος: 2ος κλάσης Α/9, 18ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 3ος γενικής, 1ος ομάδας Α, 1ος κλάσης Α/9
Και έρχεται μια εποχή που θα έχει στα χέρια του ένα υπέροχο αυτοκίνητο…
Στα τέλη του 1989 αγοράζει από τον «Λεωνίδα» (Renault Μανιατόπουλος – Αθήνα) το Renault 11 Turbo. Ένα καθαρά εργοστασιακό αυτοκίνητο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Και με αυτό το αυτοκίνητο συνεχίζει να κάνει πολύ καλές εμφανίσεις με τις επιτυχίες να έρχονται η μια πίσω από την άλλη…
Με το Renault 11 Turbo θα συμμετάσχει τα επόμενα πέντε χρόνια (μέχρι και το 1994), με διάφορους συνοδηγούς. Στην αρχή το 1990, είναι ο ‘’Victory‘’ και στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ο Οδυσσέας Καραθάνος, με τον οποίο τερμάτισαν 3οι γενικής κατάταξης και 1οι κλάσης Α/10.
Στη συνέχεια, το 1991, στο κάθισμα του συνοδηγού κάθισαν με χρονολογική σειρά οι Νίκος Χατζάκης, Μιχάλης Κυρλαγκίτσης και Χρήστος Λιμπιτσιούνης, με τα αποτελέσματα της χρονιάς (1991) να έχουν ως εξής:
1991 | 12ο Ράλλυ Μακεδονίας: 2ος κλάσης Α/9, 7ο Ράλλυ Δωδώνης: 11ος γενικής 1ος κλάσης Α/9, 20ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 4ος γενικής, 2ος ομάδας Α και 1ος κλάσης Α/9
Το 1992 και 1993 συνοδηγός του Απόστολου ήταν ο Σάκης Βασιλόπουλος, με τον οποίο σημείωσε τα εξής αποτελέσματα:
1992 | 26ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 11ος γενικής και 1ος κλάσης Α/9
1993 | 1ο Ράλλυ Σπριντ Α.Ο.Θ.: 3ος γενικής και 2ος κλάσης Α/8
Και τέλος, τις χρονιές 1993 και 1994, η παρουσία του Απόστολου στους αγώνες με το Renault 11 Turbo, τελείωσε με συνοδηγό τον ‘’Victory‘’ όπως ακριβώς άρχισε!
Το Renault 11 Turbo παροπλίζεται και ένας φίλος του Απόστολου, ο Δήμος Μπαλτουμάς, αγοράζει από τον Δημήτρη Μανωλόπουλο ένα Renault Clio 16 V Group N…
Ο Απόστολος αναλαμβάνει και φέρνει πράγματα από την Γαλλία, ‘’Renault Sport’’ και αναβαθμίζει το αυτοκίνητο σε Williams Group A, με το οποίο θα τρέξει για οκτώ χρόνια (μέχρι και το 2001), σημειώνοντας τα παρακάτω αποτελέσματα:
1995 | 24ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 7ος Β. Ελλάδος και 3ος κλάσης Α/7, 15ο Ράλλυ Σερρών: 2ος κλάσης Α/7
1996 | 25ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 10ος Β. Ελλάδος και 6ος κλάσης Α/7
2001 | 30ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 7ος Β. Ελλάδος και 4ος κλάσης Α/7, 23ο Ράλλυ Κένταυρος: 8ος F2 και 5ος κλάσης Α/7, 5ο Ράλλυ Σπριντ Α.Ο.Θ.: 1ος κλάσης Α/7
Το 2003 είναι η μοναδική φορά που αφήνει τα Renault και συμμετέχει στο 1ο Μίνι Ράλλυ Αλεξανδρούπολης, με ένα Peugeot 106 S 16 και συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Γκαγκαστάθη και έκτοτε ο Απόστολος έκανε να εμφανιστεί σε αγώνα Ράλλυ 11 χρόνια!
Πιο συγκεκριμένα, ξανά εμφανίστηκε το 2014, όπου πήρε μέρος στον αγώνα Βετεράνων που διοργάνωσε ο Α.Ο.Θ. με συνοδηγό τον Δήμο Μπαλτουμά και αυτοκίνητο το Renault 11 Turbo.
Ένα χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ, στην περιοχή της Θέρμης δίπλα στην Θεσσαλονίκη. Δυστυχώς θα εγκαταλείψουν από σπασμένο άξονα, ενώ το Σπριντ των Βετεράνων είναι και ο τελευταίος αγώνας του Απόστολου Χατζηχρήστου…
Διεθνές Ράλλυ Χαλκιδικής
Ο Απόστολος Χατζηχρήστου συμμετείχε συνολικά σε 11 Διεθνή Ράλλυ Χαλκιδικής. Αρχής γενομένης από το 3ο Ράλλυ Χαλκιδικής το 1978 με την BMW 2002 Ti και τον Νίκο Υφαντίδη συνοδηγό. Εγκατέλειψαν στην 6η Ειδική Διαδρομή, την «Μεταλλεία Βάβδου» των 18.80 χλμ.
Την επόμενη χρονιά, το 1979, στο 4ο Ράλλυ Χαλκιδικής, ξαναπροσπαθεί, με το Renault 5 TS με τον Χρήστο Χαραλάμπους δίπλα του αλλά και πάλι θα εγκαταλείψουν.
Την τρίτη όμως χρονιά, το 1980, στο 5ο Ράλλυ Χαλκιδικής με την Opel Ascona B και με τον Διαμαντίδη Θόδωρο συνοδηγό θα τερματίσουν στην 14η θέση ανάμεσα στους Έλληνες και στην 6η θέση κλάσης 2/9.
Το 1981 συμμετέχει ξανά με το Renault 5 TS, στο 6ο Ράλλυ Χαλκιδικής, με συνοδηγό τον Ιωάννη Γεωργιάδη και επίσης τερματίζουν στην 12η θέση και στην 2η θέση κλάσης 2/7.
Την επόμενη χρονιά, 1982, επιστρέφει με ένα Ford Escort RS 2000 και συνοδηγό τον Ανδρέα Κουζέλη, στο 7ο Ράλλυ Χαλκιδικής. Και οι τερματισμοί συνεχίζονται (15η θέση και 6η θέση κλάσης 2/17), ενώ έκτη συνεχόμενη συμμετοχή σε Ράλλυ Χαλκιδικής (με 24 ειδικές διαδρομές) έρχεται το 1983 με το Renault 5 Alpine και τον Ιωάννη Γεωργιάδη δίπλα του. Για άλλη μια φορά όμως θα εγκαταλείψει…
Το 1986 ξαναγυρίζει στο 11ο Ράλλυ Χαλκιδικής πάλι με το Renault 5 Alpine και τον Πρόδρομο Δημητριάδη συνοδηγό. Δύσκολος αγώνας πάλι με 24 ειδικές διαδρομές. Παρόλα αυτά τερμάτισαν στην 20η θέση και στην 6η θέση κλάσης Α/8.
Το 1988 θα πάρει μέρος στο 13ο Ράλλυ Χαλκιδικής (22 ειδικές διαδρομές) με το Renault 5 GT Turbo, με τον συνοδηγό να έχει ψευδώνυμο πια ‘’Victory’’. Επίσης τερματισμός στην 19η θέση και στην 7η θέση κλάσης Α/9.
Και οι τερματισμοί συνεχίζονται την επόμενη χρονιά στο 14ο Ράλλυ Χαλκιδικής, των 22 ειδικών, με το GT Turbo και τον ‘’Victory’’, όπου «ήρθαν» στην 20η θέση και 12η θέση κλάσης Α/9.
Το 1990 θα συμμετάσχει ίσως σε ένα από τα δυσκολότερα Ράλλυ Χαλκιδικής. Πολύ δύσκολος αγώνας με 29 ειδικές διαδρομές (πιο πολλές απ’ ότι έχει το Ράλλυ Ακρόπολις), αλλά είπαμε οι πραγματικοί αγώνες ήταν τα παλιά χρόνια. Δυστυχώς εγκατέλειψε στην 8η ειδική «Μεταγκίτσι» των 14.41 χλμ., ενώ εγκατάλειψη θα έχει και στην τελευταία του συμμετοχή σε Ράλλυ Χαλκιδικής το 1991, στην 16η έκδοση του αγώνα, στην 19η ειδική διαδρομή «Σήμαντρα» των 16.44 χλμ., από τις 28 ειδικές που είχε ο αγώνας!
O Απόστολος όμως εκτός από το κάθισμα του οδηγού, κάθισε και στο δεξί κάθισμα. Για την «δουλειά» του συνοδηγού είχε τον καλύτερο δάσκαλο, τον Ιωάννη Μακρή (συνοδηγός του Σωτήρη Ζαφρανά) που τον έμαθε όλες τις λεπτομέρειες και το κυριότερο πως να γράφει τις σημειώσεις των ειδικών διαδρομών. Άρχισε το 1972 συνοδηγός του Ζώη Τανούση, με ένα Opel Kadett LS, στο Ράλλυ Θερμαϊκού.
Την επόμενη χρονιά, το 1973, έτρεξε συνοδηγός του Λάκη Βίσαρη με ένα VW στο 7ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Εγκατέλειψαν στην 6η ειδική διαδρομή, «Όσσα 2», την στιγμή που ήταν στην 4η θέση γενικής και στην 2η θέση Group 2/1600.
Εδώ να σημειώσουμε ότι στον συγκεκριμένο αγώνα τερμάτισε μόνο ένα αυτοκίνητο (!), με πλήρωμα τους Σωτήρη Ζαφρανά – Ιωάννη Μακρή, ένα Opel Kadett Rallye.
Στον πρώτο αγώνα του 1974, το 7ο Ράλλυ Γύρος Πελοποννήσου, έτρεξε συνοδηγός του Σταύρου Σταυριανίδη με μια Opel Ascona A. Απόλυτα επιτυχημένη εμφάνιση, αφού τερμάτισαν στην 2η θέση γενικής κατάταξης. Ήταν ο αγώνας που ονομάστηκε «η κάθοδος των Βόρειων», γιατί στο βάθρο ανέβηκαν τρία πληρώματα από την Θεσσαλονίκη! Στην πρώτη θέση γενικής οι Γάκης Καλεμτζάκης – ‘’Alvin’’, στην δεύτερη Σταυριαννίδης – Χατζηχρήστου και στην τρίτη, οι ‘’Dino’’ – ‘’Nicola’’ (Ντίνος Παπαμαυρουδής – Νίκος Υφαντίδης τα ονόματα τους), όλοι με Opel Ascona!
Όλη την επόμενη χρονιά του 1974 και τις δυο επόμενες 1975, 1976, έτρεξε συνοδηγός του Κώστα Χαμπή με NSU 1200 TT:
1974 | 8ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος γενικής κατάταξης και 1ος group 2/1300, 6ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο: 4ος γενικής κατάταξης και 1ος group 2/1300
1976 | 7ο Ράλλυ Θερμαϊκού: 2ος γενικής κατάταξης και 1ος group 2/1300
Απόλυτα επιτυχημένη περίοδος, με πολλές επιτυχίες, αποκομίζοντας και ένα τίτλο: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 1300 το 1974.
Το Ράλλυ Θερμαϊκού του 1976 θα είναι και ο τελευταίος αγώνας για τον Απόστολο Χατζηχρήστου, από το κάθισμα του συνοδηγού.
Ο Απόστολος Χατζηχρήστου όμως ασχολήθηκε και με την μοτοσυκλέτα. Έτρεξε σε αγώνες Μότο Κρος, την διετία 1978 – 1979 με μια CZ που αγόρασε από την Τσεχία. Ένα πραγματικό μηχανάκι Μότο Κρος επαγγελματικού επιπέδου. Ήταν μάλιστα τόσο μεγάλη η αγάπη του για τη μοτοσυκλέτα και κατ’ επέκταση για τους αγώνες, που πήγε μέχρι την Ιταλία και συγκεκριμένα στην Μπολόνια για να αγοράσει τον αγωνιστικό εξοπλισμό!
Ένας αγώνας που δεν θα ξεχάσει είναι το 10ο Ράλλυ Κένταυρος το 1989. Ασφάλτινος αγώνας με 10 ειδικές διαδρομές, 69 συμμετοχές, με έδρα την πόλη του Βόλου. Έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση, με το Renault 5 GT Turbo, λέγοντας μας τα εξής: «Ξέχασες και σήκωσες λίγο το πόδι από το γκάζι, τα δευτερόλεπτα έπεφταν βροχή. Τόσο πολύ συναγωνισμό είχε!».
Στις άτυχες στιγμές της καριέρας του είναι η εγκατάλειψη στο 10ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. του 1976. Σ’ όλο τον αγώνα οδηγούσε ο Απόστολος. Στην τελευταία ειδική διαδρομή «Όσσα» θέλησε να οδηγήσει ο Ανδρέας Κουζέλης, που ήταν συνοδηγός. Στο γνωστό γεφυράκι της Όσσας, τουμπάρισαν και εγκατέλειψαν, χάνοντας τη νίκη μέσα από τα χέρια τους, αφού ήταν στην 1η θέση γενικής κατάταξης.
Ένας άλλος αγώνας που θα του μείνει αξέχαστος είναι ένα Ράλλυ Θερμαϊκού. Πριν τον αγώνα ο Απόστολος υποφέρει από κολικό του νεφρού. Και ενώ οι γιατροί είναι αντίθετοι στο να πάρει μέρος στον αγώνα, ο Απόστολος αποφασίζει ότι θα τρέξει! Κάποια στιγμή, σε κάποια Ειδική Διαδρομή, έχει βγει από τον δρόμο και η BMW 2002 Ti ακουμπάει με την κοιλιά στο ανάχωμα και δεν μπορεί να ξεκινήσει. Έρχεται ο Γιάννης Ψηφίδης και τουμπάρει λίγο πριν την στροφή και πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο του Απόστολου! Με αποτέλεσμα και τα δυο αυτοκίνητα να κατρακυλήσουν πιο κάτω από τον δρόμο, με τον Απόστολο όμως να είναι μέσα στο αυτοκίνητο! Δέχτηκε τόσο πολύ τράνταγμα από το κατρακύλισμα που όταν μετά βγήκε από το αυτοκίνητο και θέλησε να ουρήσει έβγαλε την πέτρα από το νεφρό. Απίστευτο αλλά αληθινό!
Απόστολος Χατζηχρήστου, αυτοδημιούργητος, πάλεψε πολύ ενάντια σε μεγάλα προβλήματα που του παρουσιάστηκαν αλλά βγήκε νικητής. Επαγγελματικά ξεκίνησε στην BMW Περπερίδης, αρχές δεκαετίας ‘70, στην περιοχή Ντεπώ, στην Θεσσαλονίκη, σαν υπεύθυνος συνεργείου.
Το 1976 μαζί με τον Χρήστο Αραμπατζή ανοίγουν ένα κατάστημα με μοτοσυκλέτες (πώληση και service), στην περιοχή που ήταν παλιά, τα γραφεία της ΕΛΠΑ. Στην συγκεκριμένη διεύθυνση τώρα είναι κατάστημα με ταπετσαρίες αυτοκινήτων του Θέμη Κιλιβρίδη (παλιός αγωνιζόμενος και αυτός). Η συνεργασία με τον Αραμπατζή κράτησε δυο χρόνια και έτσι το 1978 ο Απόστολος ετοιμάζει ένα μαγαζί στην Θ. Σοφούλη στην Καλαμαριά, στην αρχή με μοτοσυκλέτες και έπειτα με αυτοκίνητα. Το 1995 γίνεται εξουσιοδοτημένο συνεργείο SUBARU. Το κατάστημα λειτουργεί ακόμη και σήμερα με απόλυτη επιτυχία, που δείχνει πόσο άριστος επαγγελματίας είναι…
Απόστολος Χατζηχρήστου ή «Κόκα Κόλας» όπως είναι το παρατσούκλι του, που του το έβγαλαν οι συνάδελφοι αγωνιζόμενοι, από την αρχή ακόμη της αγωνιστικής του δραστηριότητας. Όπως μας εκμυστηρεύτηκε, τον καιρό που αγόρασε το NSU TT, πήγε στα γραφεία της εταιρίας Κόκα Κόλα να ζητήσει χορηγία. Η συνεργασία πέτυχε και για κάποια χρόνια ήταν χορηγός του η Κόκα Κόλα. Εξ’ ου και το παρατσούκλι «Κόκα Κόλας», που το ακούς ακόμη και σήμερα…
Συνολικά, το αγωνιστικό βιογραφικό του Απόστολου Χατζηχρήστου μετράει 34 χρόνια συνεχούς εμπλοκής, 10 διαφορετικά αγωνιστικά αυτοκίνητα και μια μοτοσυκλέτα, πολλές συμμετοχές, 11 Διεθνή Ράλλυ Χαλκιδικής, πολλές διακρίσεις και έναν Πανελλήνιο Τίτλο Πρωταθλητή, ενώ είναι ιδρυτικό μέλος του ΣΟΑΑΒΕ, μαζί με τους Γάκη Καλεμτζάκη, Ιωάννη Ψηφίδη και Βασίλη Τσομπανόπουλο.
Κλείνοντας, αξίζει να σημειώσουμε ότι μπορεί πιο πάνω να αναφέραμε ότι το Ράλλυ Σπριντ Βετεράνων το 2014 ήταν ο τελευταίος αγώνας για τον Απόστολο Χατζηχρήστου, αλλά το αγωνιστικό ταξίδι του δεν έφθασε ακόμη στο τέλος! Το Renault 11 Turbo είναι σε φάση αναπαλαίωσης και πολύ σύντομα θα το έχει στα χέρια του ξανά ετοιμοπόλεμο!
Ελπίζουμε λοιπόν ότι την επόμενη χρονιά θα τον δούμε πάλι στο κάθισμα του οδηγού με αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο, να γράφει χρόνους σε ειδικές διαδρομές, γιατί τέτοιες παρουσίες τις θέλουμε – χρειαζόμαστε στο χώρο…