Auto NewsNews

Ανανέωση για τη Mercedes GLS

Έπειτα από τα ανανεωμένα GLA, GLB και GLC που είδαμε τον προηγούμενο μήνα (δες εδώ και εδώ), η Mercedes προχωράει τώρα και στην αποκάλυψη της ανανεωμένης GLS, η οποία έρχεται με υβριδική τεχνολογία 48V σε όλες τις εκδόσεις της, ακόμα και στην σκληροπυρηνική GLS 63 AMG!

Εμφανισιακά, η ανανεωμένη GLS διαφοροποιείται από το απερχόμενο μοντέλο, χάρη στους νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, στη νέα μάσκα με το φινίρισμα Silver Shadow και στα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα, ενώ υπάρχουν δύο νέες αποχρώσεις (οι Twilight Blue Metallic και Manufaktur Alpine Grey Non-Metallic) και νέα σχέδια για τις ζάντες των 20 ιντσών.

Αντίστοιχα, στο εσωτερικό υπάρχουν και εκεί δύο νέα χρώματα (το μπεζ Catalana και το καφέ Bahia), ενώ -όπως και στη μάσκα- οι αεραγωγοί πλέον είναι με φινίρισμα Silver Shadow.

Από άποψη τεχνολογίας, το σύστημα infotainment προβάλλεται πάλι μέσω δύο οθονών 12,3 ιντσών, αλλά πλέον η Mercedes τις έχει «φορτώσει» με ένα νέο λογισμικό. Αυτό φέρνει τρεις νέες επιλογές για την προβολή και επτά επιλογές για τα χρώματα, ώστε να ταιριάζουν με τον φωτισμό της καμπίνας.

Παράλληλα, η Mercedes έχει επεκτείνει και την λίστα εξοπλισμού της GLS, αφού πλέον υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν ακόμα δύο οθόνες στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων για την θέαση των πίσω επιβατών, καθώς και δύο θύρες φόρτισης USB 100W για την φόρτιση των φορητών συσκευών.

Σε επίπεδο κινητήρων, όπως προαναφέραμε και στην εισαγωγή, όλα τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα της GLS εφοδιάζονται με υβριδικό σύστημα 48V.

Αρχίζοντας από τους βενζινοκινητήρες, έχουμε τις «450» και «580», με την πρώτη να εφοδιάζεται με έναν εν σειρά τρίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 381 ίππους και την δεύτερη με έναν τετράλιτρο V8 που αποδίδει 517 ίππους, ενώ και οι δύο δέχονται την επιπλέον ενίσχυση των 22 ίππων που προσφέρει το 48βολτο mild hybrid σύστημα.

Συνεχίζοντας στα πετρελαιοκίνητα σύνολα, έχουμε τις «350d» και «450d», με αμφότερες να εφοδιάζονται με έναν τρίλιτρο κινητήρα ντίζελ, που στην πρώτη εκδοχή (350d) αποδίδει 269 ίππους και στη δεύτερη (450d) 367, ενώ και εδώ επίσης έχουμε τους συν 22 ίππους του ήπιου υβριδικού συστήματος.

Πέρα όμως από την 48V τεχνολογία που είναι παρούσα σε όλες τις εκδόσεις, κάθε ένα από τα παραπάνω τέσσερα κινητήρια σύνολα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο εννιά σχέσεων.

Κλείνοντας με τις Maybach και AMG, η πρώτη εφοδιάζεται με περίσσια πολυτέλεια -όπως άλλωστε συνηθίζεται- και κινείται από έναν V8 βενζινοκινητήρα 4,0 λίτρων με 557 ίππους, ενώ η δεύτερη -και πιο σπορ AMG- εφοδιάζεται με έναν -επίσης- V8 twin-scroll turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 612 (+22 από 48V) ίππους με 850 (+250 από 48V) Nm ροπής.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!