Έπειτα από τις φήμες που διέρρευσαν στις αρχές του έτους για ένα ηλεκτρικό SUV της Ford, η μάρκα με το μπλε οβάλ σήμα αποκάλυψε εχθές το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, το οποίο είναι ένα τολμηρό νέο ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει τη γερμανική μηχανολογία με το εντυπωσιακό αμερικανικό στυλ, ώστε να ταιριάζει στους Ευρωπαίους…
Το Explorer είναι το πρώτο μιας σειράς καινοτόμων, νέων ηλεκτρικών οχημάτων από τη Ford και χαράσσει το δρόμο για τον πλήρη επαναπροσδιορισμό της μάρκας στην Ευρώπη, καθώς είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα ευρείας παραγωγής της εταιρείας που κατασκευάζεται στο νέο κέντρο EV της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας.
Εμφανισιακά, το αεροδυναμικό εξωτερικό αποτυπώνει το πνεύμα και το δυναμικό στυλ του εμβληματικού αμερικανικού SUV της Ford για μια νέα ηλεκτρική εποχή, που ορίζεται επίσης από μια τολμηρή σχεδίαση τύπου «ασπίδας» αντί της παραδοσιακής μάσκας.
Η φουτουριστική εξωτερική σχεδίαση συνδυάζεται με ένα υπερσύγχρονο εσωτερικό με υλικά και χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας, όπως σμιλεμένα σπορ καθίσματα και μια εξελιγμένη μπάρα ήχου, η οποία συναντάται περισσότερο στα επαναστατικά concept cars παρά σε οικογενειακά οχήματα.
Ταυτόχρονα, το αμιγώς ηλεκτρικό Explorer προσφέρει μια εξαιρετική ψηφιακή εμπειρία, βοηθώντας οδηγούς και επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι και ξεκούραστοι εν κινήσει.
Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει μια ευμεγέθη κινητή οθόνη αφής SYNC Move 15 ιντσών και ένα πλήρως συνδεδεμένο σύστημα infotainment με ηχοσύστημα προσαρμοσμένο στο εσωτερικό, ασύρματη ενσωμάτωση εφαρμογών και προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού.
Όσο αφορά στους χώρους, το μεσαίου μεγέθους crossover μπορεί να μεταφέρει μέχρι πέντε άτομα σε δύο σειρές καθισμάτων και προσφέρει έναν αποθηκευτικό χώρο περίπου 470 λίτρων στην πενταθέσια διάταξη, ενώ εντυπωσιακός είναι και ο χώρος στην κονσόλα, ο οποίος με χωρητικότητα 17 λίτρων ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό μπορεί να χωρέσει ένα laptop 15 ιντσών!
Κλείνοντας με τα διαθέσιμα συστήματα κίνησης, η Ford δεν ανακοίνωσε τεχνικά χαρακτηριστικά για τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες, παρά μόνο ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group (ίδια με το VW ID.4) και ότι θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις στα τέλη του τρέχοντος έτους, με τις τιμές να ξεκινούν από 45.000 ευρώ.
Περισσότερες φωτογραφίες: