Ήταν Δεκέμβριος του 2022 όταν η Toyota έκανε προεπισκόπηση της δεύτερης γενιάς C-HR κυκλοφορώντας το Prologue concept και τώρα ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε επιτέλους το επόμενο μοντέλο παραγωγής…
Υιοθετεί μια ουσιαστικά διαφορετική σχεδίαση χωρίς να χάνει τη φαντασία του προκατόχου του που έχει αποδειχθεί δημοφιλής στην πολυσύχναστη κατηγορία των μικρών crossover, τη στιγμή που ο αντικαταστάτης έχει αναπτυχθεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη.
Το C-HR του 2024 έχει προφίλ “super coupe” και έχει ζάντες 20 ιντσών καθώς και βαφή δύο τόνων, ενώ η Toyota έκανε το επιπλέον βήμα για να μειώσει τις γραμμές κλεισίματος και να ενσωματώσει καλύτερα τις κάμερες, τους αισθητήρες και τα πλυστικά των προβολέων για να δώσει στο αμάξωμα πιο ομαλή εμφάνιση για καθαρότερο σχεδιασμό με βελτιωμένη αεροδυναμική.
Όσον αφορά στις διαστάσεις, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ. και ύψος είτε 1.558 χλστ., είτε 1.564 χλστ. ανάλογα με την έκδοση.
Μέσα στην καμπίνα θα παρατηρήσετε έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που ενώνεται με μια οθόνη αφής ίδιου μεγέθους, ενώ οι πιο φανταχτερές εκδόσεις διαθέτουν επίσης head-up display, ατμοσφαιρικό φωτισμό 64 χρωμάτων, πανοραμική οροφή και ηχοσύστημα JBL.
Σε αντίθεση με άλλες μάρκες, η Toyota δεν είναι έτοιμη να εγκαταλείψει τα κουμπιά για λειτουργίες που χρησιμοποιούνται συχνά, παρόλο που οι οθόνες μεγαλώνουν συνεχώς με κάθε γενιά ενός νέου αυτοκινήτου, ενώ οι κόκκινες πινελιές και το σήμα GR ανήκουν σε μια νέα GR Sport Premiere Edition με σπορ χαρακτηριστικά μέσα και έξω.
Στα «σημαντικότερα» νέα τώρα, το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη αποκλειστικά με υβριδική ισχύ. Η μονάδα 1,8 λίτρων και η plug-in υβριδική έκδοση των 2,0 λίτρων έρχονται μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ η υβριδική των 2,0 λίτρων μπορεί να διατεθεί με προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης.
Όσον αφορά στην ισχύ, η βασική μονάδα 1,8 λίτρων αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 140 ίππων, ακολουθούμενη από την έκδοση των 2,0 λίτρων με 200 ίππους, ενώ η PHEV παράγει 223 ίππους!
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το βασικό μοντέλο με τον υβριδικό κινητήρα 1,8 λίτρων επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.
Το μοντέλο των 2.0 λίτρων χρειάζεται 8,1 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το αντίστοιχο σπριντ ή 7,9 δευτερόλεπτα αν επιλέξετε την τετρακίνητη παραλλαγή. Και τα δύο αυτά υβριδικά μοντέλα των 2,0 λίτρων μπορούν να φτάσουν έως τα 180 χλμ./ώρα.
Όσο για το PHEV, αυτό κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα και μπορεί να κάνει φτάσει σε τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, ενώ με την μπαταρία φορτισμένη, μπορεί να διανύσει 66 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Η Toyota πραγματοποιεί ήδη online κρατήσεις στην Ευρώπη, ενώ οι παραγγελίες για τη χώρα μας πρόκειται να ξεκινήσουν το ερχόμενο φθινόπωρο και τα πρώτα αυτοκίνητα να καταφθάσουν στο τέλος του έτους.
Περισσότερες φωτογραφίες: