Αν είστε στην αγορά αυτοκινήτου καθαρά για το χώρο αποσκευών, το Skoda Superb ήταν εδώ και καιρό η καλύτερη επιλογή. Το τσέχικο μοτνέλο της κατηγορίας D είναι πληθωρικό σε χώρους από την πρωτοεμφάνισή του το 2001 και πλέον έρχεται με νέο ακόμη μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ!
Το απερχόμενο μοντέλο δεν χρειαζόταν αύξηση χώρων, με το σεντάν να προσφέρει 625 λίτρα αποσκευών και το στέισον 660. Ωστόσο, η Skoda το ανέβασε, με 645 και 690 λίτρα αντίστοιχα στη νέα γενιά του Superb.
Αυτό βασίζεται εν μέρει στην αύξηση των διαστάσεων, όπου έχουμε μια αύξηση μήκους 43 χλστ. και αύξηση ύψους 12 χλστ. (40 χλστ και 5 χλστ για το στέισον), αν και το πλάτος μειώνεται κατά 15 χλστ. και για τις δύο εκδόσεις.
Ως αποτέλεσμα, θα πρέπει να υπάρχει περισσότερος χώρος για τους επιβάτες πίσω. Ομοίως, η Skoda έχει στόχο να δώσει την αίσθηση ότι όσοι βρίσκονται μπροστά έχουν επίσης περισσότερο χώρο.
Κεντρικό στοιχείο σε αυτό είναι ένα ανεξάρτητο σύστημα infotainment 13 ιντσών (αν και χωρίς τα πρόσφατα ψηφιακά χειριστήρια κλιματισμού του VW Group) και η μετατόπιση του επιλογέα ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά του εσωτερικού περιλαμβάνουν καθίσματα με δυνατότητα μασάζ και ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου που περιλαμβάνει ψύξη για το τηλέφωνό σας, ώστε να μην ανεβάζει θερμοκρασία κατά την φόρτιση!
Οπτικά, το νέο Superb είναι πολύ αναγνωρίσιμο. Η Skoda αντιστάθηκε στην επιθυμία για μια τεράστια φωτιζόμενη μάσκα, όπως μπορείτε να βρείτε στο Enyaq. Ωστόσο, έχει εισαγάγει νέα τεχνολογία φωτισμού με τη μορφή προαιρετικών, αναβαθμισμένων προβολέων Matrix LED που λέγεται ότι προσφέρουν 40% περισσότερο φως από το σύστημα του τρέχοντος αυτοκινήτου.
Σχετικά με τα κινητήρια σύνολα, υπάρχει μια επιλογή από έξι κινητήρες για το νέο Superb είτε στο σεντάν, είτε στο στέσιον, ενώ ένα μονό plug-in υβριδικό σύστημα είναι διαθέσιμο, που συνδυάζει μια μπαταρία 25,7 kWh με έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, με αναφερόμενη ηλεκτρική αυτονομία «πάνω από» 100 χλμ. με μια φόρτιση.
Αν αυτό δεν σας αρέσει, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε ένα υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκίνητο σύνολο 1,5 λίτρων απόδοσης 150 ίππων ή ένα 2,0 λίτρων σε δύο επίπεδα ισχύος, είτε με 204 ίππους είτε με 265 ίππους, με την τελευταία επιλογή να συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης.
Μπορείτε ακόμα να έχετε το Superb και ως πετρελαιοκίνητο, με έναν ντίζελ κινητήρα 2,0 λίτρων διαθέσιμο με 150 ίππους ή 193 ίππους, και πάλι με τον τελευταίο να κινεί και τους τέσσερις τροχούς, ενώ όλες οι εκδόσεις του Superb εκτός από μία χρησιμοποιούν επτατάχυτο DSG, με το plug-in υβριδικό να χρησιμοποιεί μια έκδοση έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Περισσότερες φωτογραφίες: