Το i20, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008 και αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Hyundai, ανανεώθηκε τον Ιούνιο (δες εδώ) και πλέον ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας…
Εμφανισιακά, το νέο i20 διαθέτει δυναμική σχεδίαση εναρμονίζοντας τις αναλογίες, την αρχιτεκτονική, το στυλ και την τεχνολογία τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό, που χαρακτηρίζεται από μια ευάερη αίσθηση, ενώ ταυτόχρονα το ταμπλό δείχνει σμιλευμένο και ελκυστικό.
Από άποψης τεχνολογίας, το νέο i20 είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, αφού διαθέτει στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, USB type-A και USB type-C, δεύτερης γενιάς eCall βασισμένο στο δίκτυο 4G και Over-the-Air (OTA) ενημερώσεις χαρτών.
Ταυτόχρονα, το νέο i20 είναι εξοπλισμένο με τα χαρακτηριστικά ασφαλείας Hyundai Smart Sense και συμμορφώνεται με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται το Έξυπνο Σύστημα Υποβοήθησης Ορίου Ταχύτητας (ISLA), το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LFA) και το σύστημα Υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA) διαθέτει τις λειτουργίες “City”, “Interurban” και “Pedestrian”. Προαιρετικά διατίθεται και το σύστημα Smart Cruise Control με βάση τo Σύστημα Πλοήγηση (NSCC).
Όσο αφορά στα κινητήρια σύνολα τώρα, η νέα γκάμα του i20 περιλαμβάνει δυο κινητήρες και τρεις επιλογές για το κιβώτιο ταχυτήτων.
Πιο συγκεκριμένα, στην κορυφή της γκάμας, ο κινητήρας 1.0 T-GDi διατίθεται με ένα 48V υβριδικό σύστημα κίνησης και αποδίδει 100 ίππους, ενώ συνδυάζεται είτε με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT), είτε με 6τάχυτο έξυπνο μηχανικό κιβώτιο (iMT). Το iMT μπορεί να αποσυνδέσει τον κινητήρα από το κιβώτιο μετά την απελευθέρωση του γκαζιού από τον οδηγό, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να εισέλθει σε λειτουργία coasting εξοικονομώντας καύσιμο.
Όταν δεν συνδυάζεται με το 48V υβριδικό σύστημα, ο κινητήρας 1.0 T-GDi 100hp διατίθεται με 7DCT ή με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (ΜΤ και όχι iMT) με ροπή 172 Nm και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα (με 6MT) ή 185 χλμ./ώρα (με 7DCT).
Ένας 4κύλινδρος MPi 1,2 λίτρων διατίθεται επίσης ως βασική έκδοση κινητήρα. Αποδίδει 84 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, καθώς και ροπή 118 Nm με μέγιστη ταχύτητα 171 χλμ./ώρα.
Διαθέσιμοι κινητήρες:
- 1.2 MPi 4-κύλινδρος
Ισχύς: 84hp
Ροπή: 118 Nm
Κιβώτιο ταχυτήτων: 5MT
Επιτάχυνση (0-100 km/h): 13,1 δευτερόλεπτα
Μέγιστη ταχύτητα: 173 km/h - 1.0 T-GDi 3-κύλινδρος
Ισχύς: 100hp
Ροπή: 172 Nm
Κιβώτιο ταχυτήτων: 6MT / 7DCT
Επιτάχυνση (0-100 χλμ:) 11,4/10,4 δευτερόλεπτα
Μέγιστη ταχύτητα: 188/185 km/h - 1.0 T–GDI 48V 3-κύλινδρος (100 PS)
Ισχύς: 100hp
Ροπή: 175 Nm
Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 iMT / 7DCT
Επιτάχυνση (0-100 χλμ:) 10,4/11,4 δευτερόλεπτα
Μέγιστη ταχύτητα: 188/185 km/h
Κλείνοντας με τη διάθεση και τις τιμές, η μεν πρώτη έχει ξεκινήσει ήδη και στη χώρα μας, ενώ οι αρχικές τιμές έχουν ως εξής: