Λίγα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να έχουν θέσει τα θεμέλια για μια επιτυχημένη πορεία καλύτερα από το Toyota Corolla, ένα μοντέλο που έχει πουλήσει περισσότερα οχήματα σε όλο τον κόσμο από οποιοδήποτε άλλο, έχοντας πάνω από 50 εκατομμύρια οδηγούς πίσω από το τιμόνι του.
Σήμερα, με ανανεωμένο στιλ, την εισαγωγή της πέμπτης γενιάς Hybrid Electric τεχνολογίας, μία πλήρως αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία χρήστη και μία εκτεταμένη γκάμα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota T-Mate, η Toyota παρουσιάζει το πιο ολοκληρωμένο Corolla από ποτέ με σκοπό την ενίσχυση της ηγετικής του θέσης στην κατηγορία.
Εμφανισιακά, το νέο Toyota Corolla δεν εμφανίζει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους, με τις ανανεωμένες πινελιές να εντοπίζονται στο μοτίβο πλέγματος της εμπρός μάσκας, στα πλαίσια των προβολέων ομίχλης και στα σχέδια των ζαντών αλουμινίου, ενώ οι ανώτερες εκδόσεις των μοντέλων hatchback και Touring Sportsαποκτούν νέους προβολείς bi-LED.
Στο εσωτερικό, το νέο Corolla επωφελείται από τις πιο πρόσφατες ψηφιακές λειτουργίες και δυνατότητες των συστημάτων πολυμέσων της Toyota, που έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη διαισθητική εμπειρία χρήστη, καθώς και τη μελλοντική συμβατότητα ώστε να μπορούν να εισάγονται απρόσκοπτα νέες λειτουργίες και αναβαθμίσεις με over-the-air ενημερώσεις, τη στιγμή που η μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων των 10,5 ιντσών παρουσιάζει γραφικά με υψηλή ευκρίνεια και διαθέτει αντιθαμβωτική επιφάνεια, εξασφαλίζοντας άριστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Η οθόνη του οδηγού έχει επίσης μετασχηματιστεί σε έναν πλήρως νέο πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, τον μεγαλύτερο στην κατηγορία, που μπορεί να προσαρμοστεί στις προτιμήσεις του οδηγού σε τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις: Casual, Smart, Sport και Tough.
Από άποψη κινητήρων, το νέο Corolla διατίθεται -όπως και το τρέχον μοντέλο- με Hybrid Electric συστήματα 1.8 και 2.0 λίτρων. Και τα δύο επωφελούνται από σημαντικές αλλαγές στον θερμικό κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα τους, που αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία με πρόσθετη ισχύ και βελτιωμένη απόδοση, διατηρώντας ίδιες ή χαμηλότερες εκπομπές CO2 και κατανάλωση καυσίμου (ανάλογα με το σύστημα κίνησης). Η μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και ο ηλεκτροκινητήρας, σε συνδυασμό με τη μονάδα κιβωτίου/διαφορικού, έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι ισχυρότερη, αλλά και μικρότερη και ελαφρύτερη (μείωση βάρους έως 18 kg, ανάλογα με το σύστημα κίνησης).
Η συνολική ισχύς από το σύστημα των 1.8 λίτρων αυξάνεται κατά +18 ίππους στους 140 ίππους, μειώνοντας κατά 1,7 δευτ. τον χρόνο της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα που επιτυγχάνεται σε 9,2 δευτερόλεπτα. Παρά την αυξημένη απόδοση, οι εκπομπές CO2 παραμείνουν οι χαμηλότερες στην κατηγορία με μόλις 104 g/km, εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ η κατανάλωση παραμένει επίσης η κορυφαία στην κατηγορία με 4,6 λίτρα/100km.
Για το σύστημα των 2.0 λίτρων, η συνολική ισχύς έχει αυξηθεί στους 196 ίππους (+12) με τον χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα να φτάνει πλέον στα 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ οι τιμές εκπομπών CO2 σε συνδυασμένο κύκλο έχουν μειωθεί στα 102 g/km, όπως και η κατανάλωση, στα 4,5 λίτρα/100km.
COROLLA GR SPORT
Από την έλευσή της το 2020, η έκδοση GR SPORT έχει καταφέρει με εξαιρετική επιτυχία να προσφέρει ένα πιο σπορ προφίλ για το Corolla και να επεκτείνει τη γοητεία του αυτοκινήτου, συμβάλλοντας στην προσέλκυση νέων πελατών στη μάρκα Toyota.
Στη νέα εκδοχή της, η έκδοση GR Sport υιοθετεί νέας σχεδίασης machined-faced ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πίσω προφυλακτήρα με νέα εμφάνιση και προστατευτική ποδιά, ενώ τα καθίσματα στις εκδόσεις hatchback και Touring Sports έχουν ένα φρέσκο φινίρισμα με ανάγλυφο το λογότυπο GR στα προσκέφαλα.
Κλείνοντας, να επισημάνουμε ότι το νέο Toyota Corolla θα συνεχίσει να κυκλοφορεί σε sedan, hatchback και Touring Sport εκδόσεις και οι παραγγελίες ξεκινούν την Τρίτη 17/1/23 (από 21.170 ευρώ), με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται τον Μάρτιο του 2023.