Αυτή την εβδομάδα και πιο συγκεκριμένα από τις 14 έως τις 22 Ιανουαρίου διεξάγεται η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών και σε αυτήν, η Peugeot ξεκινά δυναμικά την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση παρουσιάζοντας τα νέα 408, e-208 GT, 308 SW, 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED και το 9X8, το οποίο είναι σχεδιασμένο για αγώνες.
Αρχίζοντας από το 408, το νέο μεσαίο μοντέλο των Γάλλων παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό αιλουροειδές σχήμα και συνδυάζει τη δυναμική ‘fastback’ σιλουέτα σε ένα υπερηψωμένο κουπέ αμάξωμα.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει δύο Plug-In hybrid εκδόσεις με 180 και 225 ίππους αντίστοιχα, καθώς και μία βενζινοκίνητη έκδοση με τον 3κύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech, απόδοσης 130 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ στο προσεχές μέλλον, προβλέπεται και η παρουσίαση μίας 100% ηλεκτροκίνητης έκδοσης.
Συνεχίζοντας με το e-208 GT, αυτό έχει υποστεί μια μεγάλη τεχνολογική αναβάθμιση, χάρη στην υιοθέτηση του κινητήρα του νέου e-308. Έτσι, η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε κατά 15%, από τους 136 στους 156 ίππους, ενώ μια σημαντική προσπάθεια στον τομέα της οικονομίας, μείωσε την κατανάλωση ενεργείας σε μόλις 14,6 kW/h (για το e-208 GT). Σαν αποτέλεσμα αυτού, η αυτονομία εμφανίζεται αυξημένη κατά 10,5% (+38χλμ.), και φτάνει πλέον στα 398 χλμ. (για το e-208 GT).
Προχωρώντας στο νέο PEUGEOT 308 SW, αυτό είναι ένα οικονομικό και μοντέρνο μοντέλο που ικανοποιεί τις προσδοκίες του πελάτη στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων station wagon. Το μήκος των 4,64μ. και το μεταξόνιο των 2,73μ., του εξασφαλίζουν τεράστιους χώρους για τους επιβάτες του, ενώ σε επίπεδο κινητήρων, το PEUGEOT 308 SW προσφέρεται σε κινητήρες Plug-In hybrid (HYBRID 225 e-EAT8, HYBRID 180 e-EAT8), βενζινοκινητήρες (PureTech 130 S&S BVM6 και PureTech 130 S&S EAT8), και κινητήρα diesel (BlueHdi 130 S&S EAT8).
Στις εκδόσεις επιδόσεων, το PEUGEOT 508 που φέρει την υπογραφή PEUGEOT SPORT ENGINEERED, είναι ένα τεχνολογικό θαύμα και η επιτομή της τεχνογνωσίας των μηχανικών της PEUGEOT SPORT. Αυτοί οι μηχανικοί έχουν αποδείξει τις μοναδικές τους ικανότητες σε διεθνείς αγώνες όπως το WRC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι), το Dakar, το Pikes Peak και το WEC (Word Endurance Championship).
Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του 508 PSE, η PEUGEOT ανακοίνωσε και την επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) στην κατηγορία LMH (Le Mans Hypercar).
Καταλήγοντας στο 9Χ8, αυτό είναι ένα εντελώς καινούργιο, νέας γενιάς, υβριδικό αυτοκίνητο αγώνων. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA, σημειώνοντας ενθαρρυντικά αποτελέσματα στη Monza (Ιταλία), Fuji (Ιαπωνία) και Μπαχρέιν.
Το 9X8 ενσωματώνει όλα τα μοντέρνα αισθητικά χαρακτηριστικά της μάρκας: αιλουροειδές αμάξωμα, ρευστές γραμμές με έντονο σπορ χαρακτήρα, λείες και σμιλευμένες πλευρές και, πάνω απ’ όλα, τις φωτιστικές υπογραφές των τριών ονύχων, με αποτέλεσμα να προκαλεί συγκίνηση και να αντανακλά μια αισθητική και τεχνολογική επανάσταση, μια απόλυτη σχεδιαστική περιπέτεια.