Auto NewsNews

Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Hyundai i10

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το νέο i10, το οποίο θα διατίθεται με αναβαθμισμένη και ανανεωμένη σχεδίαση, τη στιγμή που οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν παράλληλα και τη σπορ έκδοση i10 N Line, η οποία είναι εμπνευσμένη από τα μοντέλα N υψηλών επιδόσεων της Hyundai.

Εμφανισιακά, το νέο i10 έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο κυκλοφόρησε το 2019.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε το Hyundai i10 1.2

Το μοντέλο διαθέτει πλέον μια πιο σπορ συμπεριφορά και δίνει πιο τολμηρή αίσθηση χάρη στη χαμηλωμένη οροφή και το μακρύ μεταξόνιο.

Θα διατίθεται σε εννέα εξωτερικά χρώματα, δύο από τα οποία είναι τα νέα: Lumen Grey, ένα φωτεινό ανοιχτό γκρι χρώμα με μαργαριταρένιο φινίρισμα και το Meta Blue με μπλε-βιολετί αντανακλάσεις και μαργαριταρένιο φινίρισμα, ενώ επτά από αυτά προσφέρουν τη δυνατότητα διχρωμίας με μαύρη οροφή.

Στα ενδότερα, το ανανεωμένο i10 εμφανίζεται πιο προηγμένο τεχνολογικά, καθώς υπάρχει νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 4,2 ιντσών, θύρες USB type-C εμπρός και πίσω, eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G και απομακρυσμένη ενημέρωση χαρτών Over The Air (OTA). Παράλληλα, το μοντέλο εξακολουθεί να διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών και ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto στο βασικό εξοπλισμό και προαιρετικά σύστημα πλοήγησης και υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink καθώς και ασύρματη φόρτιση κινητού.

Όσο αφορά στους παρεχόμενους χώρους, το i10 παραμένει η πιο πρακτική επιλογή για τους Ευρωπαίους οδηγούς. Καινοτομία που ξεχωρίζει στην κατηγορία Α, αποτελεί το γεγονός ότι το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ενώ όπως και ο προκάτοχός του, προσφέρει χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 252 λίτρων με τα καθίσματα σε όρθια θέση και 1.050 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, πάτωμα χώρου αποσκευών με δύο επίπεδα, αναδίπλωση του πίσω καθίσματος με το ένα χέρι και κάμερα οπισθοπορείας.

Σχετικά τώρα με τα συστήματα κίνησης και τους κινητήρες, η Hyundai δεν κάνει λόγο για κάποιο νέο, οπότε και το νέο i10 θα συνεχίσει να εφοδιάζεται με δύο ατμοσφαιρικούς κινητήρες, 1,0 (με 67 ίππους) και 1,2 λίτρων (με 84 ίππους), και έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρη με 100 ίππους, που κατά πάσα πιθανότητα θα τροφοδοτεί την έκδοση N Line, όπως και στο σημερινό μοντέλο.

Τέλος, η παραγωγή του νέου i10 σχεδιάζεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2023 στο εργοστάσιο της Hyundai στην Τουρκία, με τα πρώτα οχήματα να αναμένονται στους ευρωπαϊκούς δρόμους και στην Ελλάδα στα μέσα του έτους.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!