Από την έκπληξη στην επιβεβαίωση…
…αυτός θα είναι ο στόχος της Aprilia Racing για τη σεζόν MotoGP 2023, που παρουσιάζεται μέσα από ένα διασκεδαστικό και συναρπαστικό βίντεο, με την ομάδα και τους αναβάτες στην ατμόσφαιρα μιας από τις πιο διάσημες τηλεοπτικές σειρές…
Να θυμίσουμε ότι την τελευταία σεζόν η Aprilia γνώρισε εντυπωσιακή εξέλιξη όσον αφορά τα αποτελέσματα (πρώτη νίκη στο MotoGP, άλλοι οκτώ τερματισμοί στο βάθρο και δύο pole position) και η ιταλική ομάδα πλασαρίστηκε μεταξύ των πρωταγωνιστών του πρωταθλήματος, στη μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν για τους πιο σημαντικούς στόχους σε κάθε κατηγορία.
Αποτελέσματα που είχαν ήδη προβλεφθεί στις αρχές του 2021, όταν, μαζί με μια σειρά από εξαιρετικές κατατάξεις, έφτασε στο πρώτο βάθρο του MotoGP και βασίστηκαν στους σωστούς χειρισμούς των προηγούμενων ετών.
Τώρα, η Aprilia αντιμετωπίζει μια διπλή πρόκληση για να επιβεβαιώσει τις δυνατότητές της στη μάχη του πρωταθλήματος και να συνεχίσει να αναπτύσσεται, με κάποια επιπλέον όπλα στο οπλοστάσιό της, ξεκινώντας με τη δορυφορική ομάδα και τους αναβάτες Miguel Oliveira και Raul Fernandez, καθώς και μια πρόσθετη ροή πληροφοριών που θα είναι χρήσιμη για την ανάπτυξη του RS-GP.
Αλλά τα φώτα της δημοσιότητας σίγουρα θα είναι στραμμένα στο νούμερο 41, όπου ο Aleix Espargaró θα παλέψει ξανά για το πρωτάθλημα μετά την τέταρτη θέση κατά την περασμένη σεζόν.
Ο βετεράνος της ομάδας βάσει στατιστικών και ομόφωνα αποκαλούμενος «καπετάνιος», ο Aleix μπορεί να βασίζεται τόσο στην τέλεια συμβίωση με μια ομάδα που τον ακολουθεί από το 2017 όσο και στην εμπειρία και την ωριμότητα που έχει αποκτήσει με περισσότερες από 200 συμμετοχές σε αγώνες Grand Prix!
Για τον Maverick Viñales η θετική πίεση είναι εξίσου σαφής. Το ταλέντο του Ισπανού αναβάτη μπορεί πλέον να βασίζεται στην πλήρη αρμονία με τη δομή της ομάδας και τα χαρακτηριστικά της RS-GP.
Αν λοιπόν το 2022 ήταν μια χρονιά ανάπτυξης με κάποια θεαματικά υψηλά αποτελέσματα, το 2023 υπόσχεται να είναι η χρονιά που θα επιτύχει υψηλό επίπεδο συνέπειας.
Επιβεβαιωμένη είναι και η συμμετοχή του δοκιμαστή Lorenzo Savadori. Η δουλειά του υπήρξε ένας από τους πυλώνες πάνω στους οποίους χτίστηκε η τεράστια ανάπτυξη της Aprilia την τελευταία σεζόν και θα συμμετάσχει επίσης σε τρεις αγώνες, που δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.
Στον τομέα της τεχνικής, εξελίχθηκε κάθε πτυχή της Aprilia RS-GP. Ο κινητήρας V4, ο οποίος δεν μπορεί να εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν, έχει αυξηθεί σε ισχύ και μέγιστες στροφές ανά λεπτό, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική ευκολία στην οδήγηση.
Η αρχιτεκτονική του πλαισίου βασίζεται σε έναν σκελετό που έχει επανεξεταστεί με βάση τα αιτήματα των αναβατών, επιδιώκοντας την πρόσφυση και τη σταθερότητα. Η αεροδυναμική διατηρεί τις ιδέες που εισήχθησαν το 2022, όπως το κυρτό πλαϊνό πάνελ ή τη χαρακτηριστική διαμόρφωση του μπροστινού πτερυγίου και τις εξελίσσει, επιβεβαιώνοντας την τεχνολογική ηγεσία της Aprilia Racing στον τομέα αυτό. Τα ηλεκτρονικά επωφελούνται από την εισαγωγή μιας νέας Magneti Marelli ECU και τη βελτιωμένη στρατηγική διαχείρισης, σκοπός της συνεχούς δουλειάς σε κάθε αγώνα.
Έτσι, συνεχίζεται και η ανάπτυξη της δομής της Aprilia Racing. Τα πιο εμφανή αποτελέσματα είναι οι νέες αφίξεις στην εργοστασιακή ομάδα και η νέα οργάνωση. Το αγωνιστικό τμήμα του Noale επιμένει ως εκ τούτου στη δέσμευσή του να βελτιωθεί από οργανωτική άποψη, καθώς και στην τεχνολογία που φέρνει η RS-GP στον αγώνα.