Το ανανεωμένο Porsche Cayenne πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στις 18 Απριλίου, αλλά η γερμανική εταιρεία μας δίνει τώρα μια υπέροχη, πρώτη ματιά στην ανανεωμένη καμπίνα.
Το ανανεωμένο Cayenne διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών με κυρτή οθόνη, έναντι της τρέχουσας διάταξης με αναλογικό στροφόμετρο στο κέντρο. Έτσι, ανάλογα με τις προδιαγραφές του οχήματος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει έως και επτά λειτουργίες προβολής, τη στιγμή που οι προβολές περιλαμβάνουν μια απλοποιημένη διάταξη με έμφαση σε βασικές πληροφορίες.
Επιπλέον, υπάρχει μια ορθογώνια οθόνη 12,3 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Υποστηρίζει φωνητικές εντολές για την πρόσβαση στις λειτουργίες του οχήματος, με τη διαδικτυακή πλοήγηση να είναι μια τυπική δυνατότητα, ενώ όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, οι επιβάτες μπορούν να δουν και βίντεο στην οθόνη!
Παράλληλα, η βάση ασύρματης φόρτισης κινητών διατίθεται στάνταρ. Υπάρχουν επίσης δύο θύρες USB-C στην μπροστινή θήκη αποθήκευσης και υπάρχουν άλλες δύο στην πίσω κεντρική κονσόλα.
Η αναθεωρημένη λοιπόν διάταξη του ταμπλό και η βάση φόρτισης σημαίνουν ότι ο επιλογέας ταχυτήτων δεν μπορεί πλέον να καταλαμβάνει αυτή τη θέση όπως στην προηγούμενη έκδοση του Cayenne. Έτσι, οι σχεδιαστές τον μεταφέρουν σε μια μικρή προεξοχή στα δεξιά του τιμονιού, μεταξύ του ταμπλό οργάνων και της οθόνης του infotainment.
Το επανασχεδιασμένο τιμόνι παίρνει την εμφάνισή του από την τρέχουσα 911. Υπάρχουν χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών στις οριζόντιες ακτίνες. Τα κουμπιά και οι διακόπτες κάνουν πράγματα όπως η εναλλαγή της διάταξης του πίνακα οργάνων και της προαιρετικής προβολής head-up. Κάτω αριστερά υπάρχει ένας λεβιές για τον χειρισμό του cruise control, ενώ ένας επιλογέας για την αλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης βρίσκεται στη δεξιά πλευρά.
Τέλος, μια προαιρετική οθόνη 10,9 ιντσών είναι διαθέσιμη στην πλευρά του συνοδηγού επάνω στο ταμπλό. Αυτή δίνει στους συνεπιβάτες έλεγχο του συστήματος πλοήγησης και των πολυμέσων. Η οθόνη μπορεί επίσης να μεταδίδει βίντεο ενώ το Cayenne είναι εν κινήσει και ένα φίλτρο αποτρέπει την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.
Το ανανεωμένο Cayenne θα διατίθεται στάνταρ με έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 3,0 λίτρων με ισχύ 350 ίππων και 500 Nm ροπής. Η έκδοση S θα έχει έναν V8 twin-turbo κινητήρα που θα αποδίδει 469 ίππους ισχύος και 600 Nm ροπής, ενώ το E-Hybrid PHEV θα αποδίδει 462 ίππους ισχύος και 650 Nm ροπής. Επιπλέον, θα έχει μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας 25,9 kWh, αντί για 17,9 kWh που υπάρχει στο τρέχον μοντέλο.