Όποιος είπε ότι η παραδοσιακή κατηγορία supersport είναι νεκρή πρέπει να ξέχασε να το πει στην Kawasaki επειδή μόλις επανέφερε το ZX-6R στη γκάμα των σπορ μοτοσυκλετών της μετά την απόσυρσή του από την αγορά με την έλευση του προτύπου Euro5.
Το μεσαίου βάρους σπορ δίτροχο θα επιστρέψει στις εκθέσεις τον Οκτώβριο πλήρως συμβατό με τους τελευταίους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, κάτι που δε συνέβη για το Yamaha R6 ούτε το Honda CBR600RR.
Τώρα, το ZX-6R ακολουθεί τα βήματα των οικογενειών Ninja H2 SX και Ninja 400 που και οι δύο εξαφανίστηκαν με την άφιξη του Euro5 και έκτοτε επανεμφανίστηκαν.
Η έκδοση 2024 του ZX-6R έχει υιοθετήσει το γνώριμο «θυμωμένο» στυλ του superbike ZX-10R και διαθέτει αεροδυναμικά χαρακτηριστικά ενσωματωμένα στο μπροστινό φέρινγκ.
Παρά τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, η Kawasaki εξακολουθεί να ισχυρίζεται ότι ο υγρόψυκτος κινητήρας των 636 κ.εκ. του ZX-6R θα αποδίδει περίπου 127,2 ίππους στις 13.000 σ.α.λ., κάτι που θα το κάνει επίσης έναν υπέροχο σύντροφο για κάθε trackday χωρίς να γίνεται πολύ εκφοβιστικό για τον αναβάτη.
Αυτή η απόδοση έχει επιτευχθεί χρησιμοποιώντας αναθεωρημένα προφίλ έκκεντρων, χοάνες εισαγωγής και σύστημα εξάτμισης, κάτι που η Kawasaki ισχυρίζεται επίσης ότι στοχεύει στην απόδοση από χαμηλές έως μεσαίες στροφές.
Αλλά επειδή «επέστρεψε από τους νεκρούς» δεν σημαίνει ότι το ZX-6R είναι επίσης παλιομοδίτικο. Το μοντέλο του 2024 διαθέτει πιρούνια με μεγάλα έμβολα ξεχωριστής λειτουργίας Showa, Quickshifter και έλεγχο πρόσφυσης τριών λειτουργιών, λειτουργίες ισχύος και λειτουργίες οδήγησης.
Επιπλέον, η οθόνη TFT 4,3 ιντσών διαθέτει συνδεσιμότητα smartphone μέσω της εφαρμογής Rideology της Kawasaki.
Το 2024 Kawasaki Ninja ZX-6R θα είναι διαθέσιμο σε παραδοσιακό πράσινο Kawasaki ή σε πιο χαμηλών τόνων μαύρο χρωματισμό.
Περισσότερες φωτογραφίες: