Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι γίνονται 75, το να είσαι ζωντανός και καλά στην υγεία σου είναι αρκετό. Για τα 75α γενέθλια της Porsche, ωστόσο, η εμβληματική εταιρεία σπορ αυτοκινήτων έκανε στον εαυτό της ένα κολασμένο δώρο γενεθλίων, ένα υπεραυτοκίνητο που η μάρκα λέει ότι θα είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που «γύρισε» ποτέ στο Nurburgring. Και ναι, θα είναι ηλεκτρικό…
Η Porsche λέει ότι το Mission X, όπως ονομάστηκε το νέο project, θα προσφέρει μια αξιοσημείωτη αναλογία ισχύος προς βάρος τουλάχιστον ενός ίππου ανά 2,2 κιλά βάρους από μια νέα, πλήρως ηλεκτρική αρχιτεκτονική 900 volt!
Η Porsche αποκάλυψε το Mission X concept στην 75η επέτειο της εταιρείας και την παραμονή της 100ης επετείου των 24 ωρών του Le Mans. Υπάρχει μάλιστα και ένας συνδετικός κρίκος εδώ, αφού η σχεδίαση του Mission X -σύμφωνα με την Porsche- αντλεί την έμπνευσή της από το Le Mans, με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και προς τα εμπρός, όπως στο θρυλικό 917.
Αυτό βέβαια είναι μόνο ένα χαρακτηριστικό από το ριζοσπαστικό στυλ, το οποίο περιλαμβάνει μια γυάλινη «φούσκα» που καλύπτει το χώρο επιβατών που προστατεύεται από έναν εξωσκελετό από ανθρακονήματα, ενώ τελικά το σχήμα που προκύπτει είναι κάτι που θυμίζει πρωτότυπα του Le Mans του παρελθόντος αλλά με μια σύγχρονη αισθητική.
Το εσωτερικό αυτής της «φούσκας» είναι επίσης αρκετά αξιοσημείωτο, με καθίσματα σε αντίθεση χρώματος για οδηγό και συνοδηγό, καθώς και ζώνες έξι σημείων και για τους δύο, ενώ ως μια περίεργη, ημι-ρετρό αναδρομή στην 959, το ταμπλό του συνοδηγού διαθέτει μια υποδοχή για αναλογικά ή ψηφιακά χρονόμετρα.
Αν και ηλεκτροκίνητη όπως η Taycan, η Porsche έχει τοποθετήσει το πακέτο μπαταριών πίσω από τα καθίσματα, μια λεγόμενη διάταξη “e-core” που προορίζεται να δημιουργήσει το ίδιο είδος δυναμικής συμπεριφοράς με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα στο κέντρο.
Κλείνοντας, έχουμε δει ήδη τρελά επίπεδα ισχύος και επιδόσεων από μάρκες όπως η Rimac, ακόμη και σε σεντάν παραγωγής από την Tesla και τη Lucid, οπότε αν η Porsche πρόκειται να κατασκευάσει αυτό το υπεραυτοκίνητο επόμενης γενιάς για να εντυπωσιάσει, θα χρειαστεί τετραψήφια νούμερα ιπποδύναμης. Η σκέψη λοιπόν και μόνο σε τέτοια επίπεδα ισχύος σε συνδυασμό με τη μηχανική και αγωνιστική τεχνογνωσία μιας εταιρείας όπως η Porsche, μάλλον θα μας εντυπωσιάσει…