Auto NewsEcoNews

Ανανέωση για τα Peugeot 208 και E-208 [video]

Τερματίζοντας τη μακροχρόνια βασιλεία του Volkswagen Golf, το Peugeot 208 αναδείχθηκε το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2022, όταν ήταν επίσης το πιο δημοφιλές μοντέλο στην εγχώρια αγορά του.

Για να διατηρήσει την ισχυρή δυναμική των πωλήσεων, το γαλλικό άκρο της Stellantis δίνει στο σουπερμίνι του μια νέα γοητεία για το μοντέλο του 2024…

Μάλιστα το παραπάνω βίντεο και οι επίσημες φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο απεικονίζουν την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 208, το E-208, αλλά το βενζινοκίνητο μοντέλο λαμβάνει τις ίδιες ανανεώσεις μέσα και έξω.

Αντικατοπτρίζοντας λοιπόν τις αλλαγές που είδαμε πριν από μερικούς μήνες στο λίφτινγκ του 2008 (δες εδώ), το 208 αλλάζει τελικά και αποκτά το ανανεωμένο σήμα λιονταριού της Peugeot, τη στιγμή που το μοτίβο με τα τρία νύχια τονίζεται ακόμη περισσότερο στην έκδοση GT, όπου η γνωστή φωτεινή υπογραφή επεκτείνεται στους full-LED προβολείς για να δημιουργήσει μια οπτική σύνδεση με τις κάθετες ράβδους που είναι τοποθετημένες στον προφυλακτήρα.

Επίσης, η μάσκα έχει διαφορετικό μοτίβο τώρα και έρχεται με τόνους στο χρώμα του αμαξώματος για να συνδυάζεται με τον προφυλακτήρα.

Όσο για την καμπίνα, αυτή έχει μεταφερθεί σε μεγάλο βαθμό από το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που δεν είναι κακό αφού το 208 είχε ήδη έναν από τους πιο μοντέρνους εσωτερικούς χώρους στην κατηγορία του χάρη στο i-Cockpit.

Έτσι οι αλλαγές περιορίζονται στον νέο ατμοσφαιρικό φωτισμό για το 208 GT, ενώ οι εκδόσεις που είναι εξοπλισμένες με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων διαθέτουν νέο επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων, ενώ τα αυτόματα μοντέλα διατηρούν τον επιλογέα που βάζει η Peugeot στο εσωτερικό του αυτοκινήτου από τις αρχές του 2022.

Ταυτόχρονα, το τιμόνι έπρεπε να ανανεωθεί ώστε να περιλαμβάνει το νέο λογότυπο, ενώ η μαύρη ταπετσαρία Alcantara με ραφές Adamite Green είναι τώρα προαιρετικά διαθέσιμη στο GT, το οποίο έχει επίσης τόνους Adamite Green στα υποβραχιόνια και στο ταμπλό.

Τέλος, οι αλλαγές στο εσωτερικό ολοκληρώνονται με τις επιπλέον θύρες USB, με τα 208 Allure και GT να διαθέτουν τρεις υποδοχές USB-C στάνταρ (δύο μπροστά, μία πίσω), συν μια θύρα USB-A στο πίσω μέρος.

Μιλώντας δε για τη φόρτιση των συσκευών σας, το facelift συνοδεύεται επίσης από μια ισχυρότερη ασύρματη βάση φόρτισης (από 5W σε 15W), η οποία είναι στάνταρ στο μοντέλο GT και προαιρετική στο Allure.

Όσον αφορά τώρα στους κινητήρες, η φθηνότερη έκδοση έχει μια τρικύλινδρη μονάδα 1,2 λίτρων που στέλνει 75 ίππους στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση των 100 ίππων συνδέεται με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο και το αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι διαθέσιμο στο 208 με τον ήπιο υβριδικό κινητήρα των 100 ή των 136 ίππων.

Σχετικά με το ηλεκτρικό E-208, σε αυτό υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 156 ίππων που αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία 51 kWh με αρκετή ενέργεια για 400 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP.

Υποστηρίζεται φόρτιση στα 100 kW, οπότε θα χρειαστούν λιγότερα από 25 λεπτά για να φτάσει από το 20 στο 80%. Στα 7,4 kW, θα πρέπει να περιμένετε 4 ώρες και 40 λεπτά, ενώ στα 3,2 kW θα διαρκέσουν 11 ώρες και 10 λεπτά.

Κλείνοντας, η Peugeot θα βγάλει το ανανεωμένο 208 προς πώληση τον Νοέμβριο, ενώ για την ιστορία να αναφέρουμε ότι από τότε που κυκλοφόρησε αυτή η γενιά (στα τέλη του 2019), έχουν πουληθεί σχεδόν ένα εκατομμύριο μονάδες!

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!