Ο Τσολακίδης παίρνει τη νίκη και ο Αναπολιοτάκης βαδίζει για το Πρωτάθλημα…
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε διοργανώθηκε το 55ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που μετρούσε τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου όσο και στο Κύπελλο Β. Ελλάδος…
Ο τεχνικός και διοικητικός έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων έγινε στον Γαλαρινό το Σαββάτο το πρωί. Στον ίδιο χώρο ήταν και το service park του αγώνα. Μετά ακολούθησε το shakedown, σε μια διαδρομή μήκους 4.49 χλμ. στο χωριό Γαλάτιστα.
Και το βράδυ της ίδιας μέρας έγινε η εκκίνηση του αγώνα από την πλατεία Αριστοτέλους στην Θεσσαλονίκη…
Ο αγώνας είχε τέσσερις ειδικές διαδρομές, δυο επαναλαμβανόμενες. Η πρώτη ήταν η «Λιβάδι – Πετροκέρασα» των 19.70 χλμ. (συγχώνευση δυο ειδικών σε μία) και η δεύτερη ο «Χολομώντας» των 25.10 χλμ. Μια θρυλική – ιστορική ειδική διαδρομή, δύσκολη, τεχνική, μια ειδική που τα έχει όλα και κυρίως την ικανοποίηση να την οδηγήσεις.
Πολύ θετικό ο αριθμός των συμμετοχών, που έφθασε στις 49, εκ των οποίων οι 46 πήραν τελικά εκκίνηση!
O τερματισμός του αγώνα έγινε στον χώρο όπου ξεκίνησε στην πλατεία Αριστοτέλους στην Θεσσαλονίκη, την Κυριακή το απόγευμα.
Νικητές του αγώνα οι Σωκράτης Τσολακίδης – Γιώργος Πολυζώης με Skoda Fabia RS Rally 2. Κέρδισαν όλες τις ειδικές του αγώνα και πήραν τη νίκη.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κρητικοί, Γιώργος Αναπολιοτάκης – Αθανάσιος Τσούκας με το γνωστό Ford Fiesta R5. Έκαναν έναν ήρεμο αγώνα, βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για το Πρωτάθλημα Ελλάδος.
Ένα άλλο πλήρωμα από την Κρήτη, τερμάτισε στη 3η θέση του αγώνα, οι Ελευθέριος Αλυγιζάκης – Μιχαήλ Χατζηδάκης οδηγώντας ένα Skoda Fabia R5, ενώ η ανωτέρω τριάδα γενικής του αγώνα, ήταν παράλληλα και το βάθρο της κατηγορίας C1.
Κατηγορία C2
Ακόμη ένα πλήρωμα από την Κρήτη ήταν οι νικητές στην κατηγορία C2. Οι Γιώργος Περουλάκης – Ελευθέριος Σαρρής με Mitsubishi Lancer Evo VIII group A. Από την αρχή του αγώνα είχαν μάχη με τους Γιώργο Αργυρίου – Δημήτρη Πάσχο με Mitsubishi Lancer Evo IX group N, οι οποίοι τελικά περιορίστηκαν στην δεύτερη θέση της κατηγορίας μόλις 3.81 δευτερόλεπτα πίσω τους.
Τρίτοι τερμάτισαν οι Θεσσαλονικείς Νίκος Σωτηριάδης – Αθανάσιος Καλίγκος με Mitsubishi Lancer Evo IX και αυτοί. Μια επιτυχημένη εμφάνιση. Έκαναν ένα ήσυχο και απροβλημάτιστο αγώνα και ανέβηκαν στο βάθρο της κατηγορίας, ενώ ένα ακόμη πλήρωμα από την Θεσσαλονίκη, οι Βασίλης Τάσος – Παναγιώτης Φιδανάς, τερμάτισαν στην 4η θέση με ίδιο αυτοκίνητο.
Κατηγορία C3
Μεγάλος συναγωνισμός στην κατηγορία C3, ανάμεσα σε τρία πληρώματα που εναλλάσσονταν στις τρεις πρώτες θέσεις σε όλες τις ειδικές διαδρομές.
Τελικά πρώτοι ήταν οι Φώτης Μπρόζος – Αναστάσιος Βογιαντζής με το πανέμορφο Citroen ZX kit car. Κέρδισαν δυο ειδικές και πήραν τη νίκη, 2.19 δευτερόλεπτα μόλις μπροστά από τους Αθανάσιο Μόσχο – Ιωάννη Σαμαρτζή με το επίσης όμορφο Renault Clio Kit Car που ήταν δεύτεροι, κερδίζοντας και μια ειδική.
Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Ιωάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισάς με Citroen DS3 R3T. Κέρδισαν την ειδική του Χολομώντα στο πρώτο της πέρασμα, ήταν μέσα στην μάχη του βάθρου της κατηγορίας αλλά τελικά αρκέστηκαν στο τρίτο σκαλί, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Να πούμε επίσης ότι τα παραπάνω πληρώματα τερμάτισαν στην 5η, 6η και 7η θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα.
Κατηγορία C4
Άλλη μια κατηγορία με πολύ ενδιαφέρον η C4. Οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης με Citroen Saxo kit car, κερδίζουν τις τρεις πρώτες ειδικές του αγώνα και μέσα στην τελευταία ειδική εγκαταλείπουν από μηχανικό πρόβλημα. Αυτό δίνει την ευκαιρία στους Θεόφιλο Κατσιώνη – Χρήστο Θεοφανίδη με Citroen SaxoVts να πάρουν την νίκη. Πολύ καλή και στρωτή οδήγηση, με «γραμμές» (άλλωστε ο Θεόφιλος προέρχεται από τα καρτ που ήταν Πρωταθλητής τα προηγούμενα χρόνια), κέρδισαν και την ειδική του Χολομώντα στο δεύτερο πέρασμα και πήραν τη νίκη, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του πατέρα Δημήτρη.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Κρητικοί Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγιαούρης με Peugeot 206 XS, ενώ οι Κώστας Αναγνωστάκης – Δημήτρης Αλεξιάδης με το Suzuki Swift Sport τερμάτισαν τρίτοι με βλέμμα στο Πρωτάθλημα.
Κατηγορία C5
Στην κατηγορία C5 νικητές ένα πλήρωμα από την Βέροια, οι Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης με Peugeot 106 S16. Πολύ καλή εμφάνιση για άλλη μια φορά φέτος, που συνεχίζουν απτόητοι από την αρχή της χρονιάς με το πόδι στο γκάζι, να εντυπωσιάζουν με τα περάσματα τους.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γρηγόρης Ρακιτζής – Γιώργος Κομμάτας με Peugeot 206 XS. Αγώνα με τον αγώνα ο Γρηγόρης δείχνει ότι μαθαίνει το αυτοκίνητο και κινείται πιο γρήγορα. Να σημειώσουμε ότι ήταν ο πρώτος αγώνας για τον συνοδηγό Γιώργο, ο οποίος ανταποκρίθηκε άψογα και έπεται και συνέχεια.
Κατηγορία C6
Εδώ είχαμε νικητές ένα μεικτό πλήρωμα, τους Αλέξανδρος Αβραμίδης – Ουρανία Κυρλαγκίτση με Citroen SaxoVts. Τους ακολούθησαν στην δεύτερη θέση οι Βαγγέλης Μασιάλας – Ιωάννης Μόσχος με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Σωκράτης Πάζης – Βασίλης Μπιλαδέρης με το Nissan Micra K 12. Μια καλή εμφάνιση για τον Σωκράτη, αν υπολογίζουμε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει και ιδιαίτερη δύναμη και τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με το κιβώτιο ταχυτήτων. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο συνοδηγός είναι από την Βέροια, υιός του παλιού οδηγού Μπιλαδέρη.
Στον αγώνα συμμετείχε και το περιοδικό μας, AutoMoto, με το πλήρωμα Σάκης Σιδέρης – Κωνσταντίνος Κίτσος με Alfa Romeo 75 Turbo. Μετά από μια πολύ καλή εμφάνιση στο shakedown, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από πρόβλημα στο δίσκο συμπλέκτη.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID PAPAS
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Σωκράτης Τσολακίδης – Γιώργος Πολυζώης Skoda Fabia RS Rally 2
- Γιώργος Αναπολιοτάκης – Αθανάσιος Τσούκας Ford Fiesta R5
- Ελευθέριος Αλυγιζάκης – Μιχάλης Χατζηδάκης Skoda Fabia R5
- Σωτήρης Ιερεμιάδης – Elia Ometto Skoda Fabia Rally 2
- Φώτης Μπρόζος – Αναστάσιος Βογιατζής Citroen ZX Kit Car
- Αθανάσιος Μόσχος – Ιωάννης Σαμαρτζής Renault Clio Kit Car
- Ιωάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισάς Citroen DS3 R3T
- Γιώργος Περουλάκης – Ελευθέριος Σαρρής Mitsubishi Evo VIII
- Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος Mitsubishi Evo IX
- Νίκος Σωτηριάδης – Αθανάσιος Καλίγκος Mitsubishi Evo IX