Το Porsche Cayenne S γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του βασικού Cayenne και του «πικάντικου» Cayenne Turbo και τώρα, με νέες υβριδικές εκδοχές για το 2024, δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερες εντυπώσεις…
Για πόση δύναμη όμως μιλάμε;
Η Porsche υπόσχεται 519 ίππους ισχύος σε αυτό το υβριδικό Cayenne, που προκύπτουν από τη σύμπραξη ενός υπερτροφοδοτούμενου V6 3,0 λίτρων και ενός μόνο ηλεκτροκινητήρα. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 353 ίππους, με τους 176 να προέρχονται από τον ηλεκτροκινητήρα για τη συνδυασμένη απόδοση των 519 ίππων.
Η Porsche επισημαίνει ότι η δύναμη αυτή είναι αυξημένη σε σχέση με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4,0 λίτρων στο μη ηλεκτροκίνητο Cayenne S και ως εκ τούτου, το υβριδικό είναι λίγο πιο γρήγορο. Το σπριντ στα πρώτα 100 χλμ./ώρα διαρκεί και εδώ 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 263 χλμ./ώρα.
Αυτή θα ήταν πιθανώς μια κορυφαία απόδοση για πολλές μάρκες, αλλά στην οικογένεια της Porsche, βρίσκεται στη σκιά του Cayenne Turbo E-Hybrid των 739 ίππων (δες εδώ). Ωστόσο, ξεπερνά το «απλό» Cayenne E-Hybrid που έκανε το ντεμπούτο του νωρίτερα φέτος, τη στιγμή που και εδώ έχουμε επίσης το στάνταρ σύστημα αερανάρτησης, ενώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει τις ίδιες μπαταρίες (25,9 kWh) που χρησιμοποιούνται στα άλλα E-Hybrid και μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε δύο ώρες σε φορτιστή Επιπέδου 2, αν και η Porsche δεν είναι ακόμα έτοιμη να μιλήσει για την αυτονομία.
Εμφανισιακά, το Cayenne S E-Hybrid εμφανίζεται με το ίδιο facelifted εξωτερικό με άλλα μοντέλα του 2024, αν και διαθέτει κομψούς τροχούς 20 ιντσών και τετραπλή απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος.
Παράλληλα, το νέο SUV έχει στάνταρ ασημί εξωτερικό, ενώ το πιο σπορ Coupe είναι ντυμένο με μαύρα διακοσμητικά στοιχεία, ενώ οι προβολείς LED Matrix Design, τα ηλεκτρικά καθίσματα οκτώ κατευθύνσεων, το πακέτο Sport Chrono, η είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί και το Lane Change Assist είναι όλα στάνταρ, μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών.
Περισσότερες φωτογραφίες: