Αυτό είναι το νέο MG3, το νέο μοντέλο της MG που μόλις αποκαλύφθηκε στη Γενεύη και έρχεται για να ενισχύσει τη δυναμική επέλαση της εταιρείας υπό τη νέα της κινεζική ιδιοκτησία…
Είναι ένα αρκετά σημαντικό αυτοκίνητο τόσο για τη μάρκα, όσο και για ολόκληρη την αγορά, αφού η κατηγορία Β -στην οποία ανήκει το MG3- είναι μία από τις πιο δυνατές αγορές στην Ευρώπη και φυσικά στην Ελλάδα.
Για αρχή, θα είναι διαθέσιμο μόνο ως υβριδικό και δεν θα υπάρχει πλήρως ηλεκτρική έκδοση (ακόμα) και ούτε κάποια που να μπορείτε να τη φορτίσετε εξωτερικά. Πρόκειται απλώς για μια παλιάς σχολής, υβριδική τεχνολογία σε στυλ Prius που ορισμένοι κατασκευαστές άρχισαν εκ των υστέρων να αποκαλούν «αυτοφόρτιση».
Στην περίπτωση της MG, ονομάζεται Hybrid+ και το σύστημα συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και 102 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με τη συνολική συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται σε 194 ίππους που στέλνονται στους μπροστινούς τροχούς!
Το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέγει μέσα από πέντε προγράμματα λειτουργίας (EV, Series, Series and Charge, Drive and Charge και Parallel) τον τρόπο οδήγησης που επιθυμεί, ενώ λόγω της αυξημένης απόδοσης, έχει στη διάθεσή του και αξιοσημείωτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα: 8 δευτερόλεπτα, 80-120 χλμ./ώρα: 5,0 δευτερόλεπτα), με τη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η MG να είναι μόλις 4,4 λίτρα/100χλμ.!
Και αν τώρα όλα αυτά ακούγονται αρκετά ελπιδοφόρα, υπάρχει και κάτι που μοιάζει αρκετά ξεπερασμένο για τις μέρες μας… Ο λόγος για το κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι ένα συμβατικό αυτομάτο κιβώτιο μόλις τριών σχέσεων! Όπως ακριβώς είχε το roadster της MG, το MGB το 1968…
Στο ενδότερα τώρα, υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7,0 ιντσών και μια κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών, με την αναμενόμενη λειτουργικότητα σε Apple CarPlay και Android Auto.
Υπάρχει επίσης μια σειρά φυσικών κουμπιών για βασικές λειτουργίες, ενώ το MG3 αναμένεται να κυκλοφορήσει σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα SE και Trophy, με την τελευταία έκδοση να προσθέτει είσοδο χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι σε «δερμάτινο στυλ» και κάμερα 360 μοιρών.
Κλείνοντας με τη διάθεση και τις τιμές, το MG3 αναμένεται στην Ευρώπη -και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα- στις αρχές καλοκαιριού, με τις τιμές να μην έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα. Ωστόσο, θα περιμέναμε μια αξιοπρεπή μείωση των τιμών σε σχέση με ανταγωνιστές όπως το υβριδικό Renault Clio και το Toyota Yaris, γεγονός που σε συνδυασμό με την επταετή εγγύηση της εταιρείας, θα του προσδώσει με τον καλύτερο τρόπο τον χαρακτηρισμό value for money. Κι ας έχει κιβώτιο ταχυτήτων της δεκαετίας του 1970…
Περισσότερες φωτογραφίες: