Την ημέρα που η Land Rover ανακοίνωσε το νέο κορυφαίο Defender με τον V8 κινητήρα της BMW (δες εδώ), η Mercedes-AMG υπενθύμισε ότι έχει κι αυτή ένα σημαντικό ρόλο να παίξει στη συγκεκριμένη αγορά…
Ως μέρος μιας ολικής ανανέωσης της G-Class, η πιο πρόσφατη έκδοση της Mercedes-AMG G63 φέρνει μαζί της νέα τεχνολογία και μερικά καλά νέα, όπως ότι ο V8 παραμένει και ενισχυμένος από ένα νέο ήπια υβριδικό σύστημα 48V, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει τώρα 585 ίππους ισχύος και 850 Nm ροπής!
Χρησιμοποιώντας το ίδιο αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων όπως πριν, ο ισχυρός κινητήρας ωθεί το G63 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα και σε μέγιστη ταχύτητα 220 χλμ./ώρα, ενώ αν εφοδιάζεται με το AMG Performance Package, αυτά τα νούμερα πέφτουν στα 4,3 δευτερόλεπτα και ανεβαίνουν στα 240 χλμ./ώρα!
Το G63 έχει επίσης αποκτήσει ανάρτηση AMG Active Ride Control, διαθέσιμη ως αυτόνομη επιλογή ή ως μέρος του AMG Performance Package ή του Offroad Package Pro. Όπως και το αντίστοιχο σύστημα του επερχόμενου Defender OCTA, χρησιμοποιεί υδραυλικές συνδέσεις μεταξύ των τεσσάρων αναρτήσεων για να στηρίζει ενεργά το αμάξωμα και την κύλισή του στο δρόμο, επιτρέποντας μεγαλύτερη και ανεξάρτητη άρθρωση του τροχού.
Δεν είμαστε σίγουροι πόσοι πραγματικά κυκλοφορούν σωστά εκτός δρόμου το G63 τους, αλλά η Mercedes έχει καταβάλει την προσπάθεια να του προσαρμόσει τρεις ειδικές λειτουργίες οδήγησης εκτός δρόμου εκτός από τις πέντε βασικές λειτουργίες: Sand, Trail και Rock, καθεμία εκ των οποίων προσαρμόζει παραμέτρους, όπως απόκριση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, διεύθυνση και ανάρτηση.
Το G63 βρίσκεται στην κορυφή μιας αναθεωρημένης σειράς G-Class. Κάτω από αυτό, το παλιό G550 με κινητήρα V8 έχει αντικατασταθεί από το G500, το οποίο χρησιμοποιεί ένα εξακύλινδρο σε σειρά 3,0 λίτρων 450 ίππων με συμβατικό τούρμπο και ηλεκτρικό συμπιεστή, ενώ το μοναδικό μοντέλο diesel είναι τώρα το G450d, με 367 ίππους από τρίλιτρο μοτέρ…
Περισσότερες φωτογραφίες: