Η Ford Pro ανοίγει νέα μονοπάτια για τα plug-in υβριδικά pick-up οχήματα με το ολοκαίνουργιο Ranger PHEV, το οποίο πραγματοποίησε πρόσφατα το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση IAA TRANSPORTATION.
Το νέο μοντέλο της Ford Pro προσφέρει τις κορυφαίες ικανότητες της δημοφιλής οικογένειας Ranger όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το ωφέλιμο φορτίο και την απόδοση εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ενισχύοντας την ηγετική θέση της Ford Pro στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up οχημάτων και επεκτείνοντας την ολοκληρωμένη γκάμα των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της Ford.
Το νέο σύστημα κίνησης PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh, ενώ η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 279 ίππων η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6, τη στιγμή που παρέχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 45 χλμ.
Επίσης, το Ranger PHEV εισάγει το Pro Power Onboard στην οικογένεια Ranger, εξασφαλίζοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια εργαλεία με ισχύ έως 6,9 kW απευθείας από την ενσωματωμένη μπαταρία, αντί να χρειάζονται γεννήτρια, ενώ όσο αφορά στη φόρτιση της μπαταρίας, αυτή διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp.
Κλείνοντας, το Ranger PHEV θα κατασκευάζεται στο Silverton της Νότιας Αφρικής και οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες αναμένονται από την άνοιξη του 2025. Το νέο μοντέλο έρχεται να προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα των πετρελαιοκίνητων Ranger στην Ευρώπη, ενώ με αυτό, η γκάμα Ranger καθίσταται η πλέον κατάλληλη για τις ποικίλες ανάγκες των πελατών και τους ισχύοντες κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.