Τρεις μήνες μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της, η νέα R 1300 GS Adventure έφτασε επιτέλους στην Ελλάδα, με την πρώτη εμφάνισή της να γίνεται ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη…
Σε μια παράλληλη εκδήλωση, η ναυαρχίδα της BMW Motorrad στις on-off μοτοσυκλέτες, έκανε εχθές την πρώτη εμφάνισή της επί ελληνικού εδάφους, μέσα από δύο ειδικές εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν από την BMW Σπανός στην Αθήνα και από την BMW Βελμάρ στην Θεσσαλονίκη…
Για την πόλη μας, τη Θεσσαλονίκη, η BMW Βελμάρ αντί για την έκθεσή της στην Μαρίνου Αντύπα 10, επέλεξε το γνωστό (από την προβολή αγώνων MotoGP) «στέκι» των μοτοσικλετιστών της πόλης, το Πέμπτο Σκαθάρι (The Fifth Beatle), στο οποίο παρευρέθηκαν φίλοι της μάρκας, πρώην, νυν και εν δυνάμει πελάτες, καθώς και κάποιοι εκλεκτοί εκπρόσωποι των ΜΜΕ της συμπρωτεύουσας.
Μέσα λοιπόν σε μία άκρως ροκ ατμόσφαιρα, η νέα R 1300 GS Adventure αποκαλύφθηκε δια χειρός Βασίλη Μπούδρου, που εκτός από πρεσβευτής της BMW Motorrad Hellas, είναι και ο μοναδικός Έλληνας που έχει συμμετάσχει -και τερματίσει- δυο φορές στον πιο απαιτητικό αγώνα του κόσμου, το Ράλλυ Ντακάρ.
Όσο για τη νέα R 1300 GS Adventure, το κορυφαίο μοντέλο της σειράς GS ακολουθεί και στη νεότερη εκδοχή του τη φιλοσοφία της κορυφαίας μοτοσυκλέτας για ταξίδια περιπέτειας και διαδρομές μεγάλων αποστάσεων.
Υπό αυτό το πρίσμα -και θέλοντας να συνεχίσει την χρυσή ιστορία των GS Adventure που μετράει σχεδόν 45 χρόνια- η νέα R 1300 GS Adventure εμφανίζεται με νέα εμφάνιση, νέο πλαίσιο, περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, μεγαλύτερες off-road δυνατότητες και φυσικά έναν αναβαθμισμένο κινητήρα boxer.
Αυτός, ο θρυλικός δικύλινδρος boxer βρίσκεται και πάλι στο επίκεντρο και χάρη στη νέα του σχεδίαση, είναι πολύ πιο συμπαγής σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του απερχόμενου μοντέλου, όταν με χωρητικότητα 1.300 κ.εκ. παράγει ισχύ 145 ίππων στις 7.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 149 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Αυτό τον καθιστά ως τον ισχυρότερο κινητήρα boxer ευρείας παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW!
Εκτός του κινητήρα, αναβάθμιση έχει δεχθεί και η ανάρτηση, με το νέο σύστημα Dynamic Suspension Adjustment (DSA) να διατίθεται πλέον ως στάνταρ εργοστασιακός εξοπλισμός και να δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη για δυναμική προσαρμογή της απόσβεσης του αμορτισέρ, της σκληρότητας του ελατηρίου και της αντιστάθμισης φορτίου.
Επίσης, πλέον ακόμη και στη βασική έκδοση, η νέα R 1300 GS Adventure διαθέτει πλέον τέσσερα αντί για τρία riding modes ώστε να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις του αναβάτη, με τα προφίλ “Rain” και “Road” να επιτρέπουν την προσαρμογή των χαρακτηριστικών οδήγησης στις περισσότερες οδικές συνθήκες.
Με το “Eco” mode είναι δυνατή η επίτευξη της μέγιστης αυτονομίας με ένα μόνο ρεζερβουάρ καυσίμου (30 λίτρα), ενώ με το νέο προφίλ “Enduro” εξασφαλίζεται η βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης εκτός της πεπατημένης οδού.
Παράλληλα, ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός, μεταξύ άλλων υπάρχει διαθέσιμο και το αυτόματο κιβώτιο Automated Shift Assistant (ASA) της BMW Motorrad, για πλήρως αυτόματο έλεγχο του συμπλέκτη με χειροκίνητη ή αυτοματοποιημένη αλλαγή ταχυτήτων.
Κλείνοντας με τη διάθεση και τις τιμές, η νέα R 1300 GS Adventure είναι από σήμερα διαθέσιμη στις εκθέσεις της μάρκας ανά την επικράτεια σε τέσσερις εκδόσεις (R 1300 GS Adventure, GS Trophy, Triple Black και Option 719 Karakorum), με τις τιμές να ξεκινούν από τις 23.750 ευρώ.