Μόλις λίγες μέρες μετά την αποκάλυψη της Milano, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να αλλάξει εντελώς το όνομα του αυτοκινήτου και πλέον το νέο B–SUV της εταιρείας θα ονομάζεται Junior!
Η Alfa Romeo Milano αποκαλύφθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της ιταλικής μάρκας, αλλά φαίνεται ότι η ιταλική κυβέρνηση δεν ήταν και τόσο θετική για το όνομά της. Ως αποτέλεσμα, το νέο συμπαγές SUV μετονομάστηκε εξ’ ολοκλήρου σε «Junior» πριν τα πρώτα αυτοκίνητα βγουν από τη γραμμή παραγωγής στην Πολωνία.
Mε επίσημο δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε στις 15 Απριλίου, η Alfa Romeo επιβεβαίωσε ότι παρά το γεγονός ότι η εταιρεία πιστεύει ότι το όνομα Milano πληρούσε όλες τις νομικές προϋποθέσεις, ένας κυβερνητικός αξιωματούχος κήρυξε παράνομη τη χρήση του ονόματος Milano.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέα Alfa Romeo Milano: Αλφίστας μιας νέας εποχής…
Η λογική πίσω απ’ αυτή την απόφαση είναι ότι το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στην Πολωνία, παραβιάζοντας έναν νόμο που απαγορεύει την πώληση προϊόντων με ονομασίες που ακούγονται ιταλικές (πόσω δε μάλλον όταν προκύπτουν και από κάποια πόλη) αλλά δεν παράγονται στην Ιταλία.
Και ενώ η εταιρεία εξακολουθεί να πιστεύει ότι έχει το δίκιο με το μέρος της, άλλαξε το όνομα «στο πνεύμα της προώθησης της αμοιβαίας κατανόησης», μεταβαίνοντας από το Milano στο Junior. Αυτό το νέο όνομα ήταν πρωτοπόρος από την αρχή, αφού ήταν ένα από τα πολλά που επέλεξε το κοινό.
Ο Jean-Philippe Imparato, Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, δήλωσε: «Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα παρόλο που γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε, επειδή θέλουμε να διατηρήσουμε το θετικό συναίσθημα που πάντα προκαλούσαν τα προϊόντα μας και να αποφύγουμε κάθε είδους διαμάχη. Η προσοχή στο νέο μας αυτοκίνητο που λάβαμε τις τελευταίες ημέρες είναι αρκετά συναρπαστική καθώς είχαμε έναν άνευ προηγουμένου αριθμό επισκέψεων στον διαδικτυακό διαμορφωτή, με αποτέλεσμα ο ιστότοπος να διακοπεί για μερικές ώρες».
Για την ιστορία, το όνομα Junior εμφανίστηκε πρώτη φορά στην γκάμα της Alfa Romeo το 1966 μέσω της Alfa Romeo Junior και φυσικά το νέο ιταλικό SUV της εταιρείας προσφέρει πολύ καλύτερες επιδόσεις από εκείνην, με τον τετρακύλινδρο διπλού εκκεντροφόρου 1,3 λίτρων της GT 1300 Junior να αποδίδει μόλις 89 ίππους. Σήμερα, η κορυφαία ηλεκτρική Junior Veloce παράγει 240 ίππους από το πλήρως ηλεκτρικό του σύνολο, με το λιγότερο ισχυρό αρχικό μοντέλο των 156 ίππων να μπορεί να καλύψει 410 χιλιόμετρα (WLTP) με μία πλήρη φόρτιση.