Για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της, η BMW M3 καθοριζόταν από τη διάταξη του κινητήρα με κίνηση στους πίσω τροχούς και κατ’ επέκταση την υπερστροφή. Αυτό άλλαξε το 2020 με την παρουσίαση της τρέχουσας γενιάς G80, αλλά τώρα, η BMW έχει προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα αφού έκανε αύξηση της ισχύος, αλλά μόνο στις τετρακίνητες εκδόσεις της ανανεωμένης Μ3. Γεγονός που δείχνει ότι μάλλον ποντάρουν πιο πολλά πλέον οι Βαυαροί στις τετρακίνητες M3…
Για να είμαστε δίκαιοι, αυτό δεν πρέπει να αποτελεί τεράστια έκπληξη. Νωρίτερα φέτος, το κουπέ και το κάμπριο M4 υπέστησαν παρόμοια αλλαγή και είναι μια λογική απόφαση της BMW δεδομένου του πόσο δημοφιλείς έχουν αποδειχθεί οι εκδόσεις xDrive και των δύο αυτοκινήτων. Επιπλέον, οι οδηγοί εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν όλη την ισχύ προς τα πίσω, αλλά αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τον έλεγχο ευστάθειας εντελώς απενεργοποιημένο, επομένως, είναι και μια επιλογή που απαιτεί σύνεση.
Το ανανεωμένο μοντέλο στη σεντάν έκδοση θα φτάνει τα 100 χλμ./ώρα, πιθανότατα, σε 3,5 δευτερόλεπτα, με το Touring να απέχει 0,1 δευτερόλεπτα. Επειδή πρόκειται για γρήγορα γερμανικά αυτοκίνητα, η τελική ταχύτητα είναι σταθερή στα 250 χλμ./ώρα, αλλά υπάρχει το πακέτο M Driver’s και αυτός ο αριθμός αυξάνεται στα 290 χλμ./ώρα στο σεντάν και στα 280 στο Touring.
Εξωτερικά, ο όρος “facelift” χρησιμοποιείται πολύ ελαφρά, καθώς είναι η ίδια εικόνα που είχε το M4 πριν από λίγους μήνες, φέρνοντας αυτές τις χαρακτηριστικές διπλές κάθετες LED γραμμές στους προβολείς. Υπάρχει επίσης μια νέα σχεδίαση σε σφυρήλατες ζάντες διαθέσιμη (19 ίντσες μπροστά και 20 πίσω).
Στο εσωτερικό, υπάρχει ένα επανασχεδιασμένο τιμόνι και ανανεωμένη επένδυση, ενώ η M3 διαθέτει επίσης την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος της BMW.
Περισσότερες φωτογραφίες: