Οι φήμες βγαίνουν αληθινές και η Bugatti ετοιμάζει έναν κινητήρα V16 για το επόμενο υπεραυτοκίνητό της…
Η αντικατάσταση της Chiron πρόκειται να λάβει χώρα τον Ιούνιο. Για να διευκολύνουν την αναμονή, οι εκπρόσωποι της εταιρείας κυκλοφόρησαν ένα βίντεο με τον ήχο του νέου κινητήρα, ενώ όπως αναφέρθηκε προηγουμένως από στελέχη της εταιρείας, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι μέρος ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η Bugatti δεν είναι διατεθειμένη να δώσει πρόσθετες λεπτομέρειες προς το παρόν. Προηγούμενες αναφορές άφησαν να εννοηθεί ότι ο νέος κινητήρας έχει αναπτυχθεί από την Cosworth με τεράστιο κυβισμό 8,3 λίτρων!
Φήμες μάλιστα «λένε» ότι περιστρέφεται στις 9.000 σ.α.λ. και λειτουργεί με τρεις ηλεκτροκινητήρες για να αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 1.800 ίππων. Ωστόσο, το μόνο επιβεβαιωμένο γεγονός είναι ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ένα υβριδικό V16. Περισσότερες επίσημες πληροφορίες θα αποκαλυφθούν λίγο πριν από το μεγάλο ντεμπούτο τον Ιούνιο.
Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι η Bugatti «έπαιξε» με την ιδέα ενός ακόμα πιο τρελού κινητήρα πριν από πολλά χρόνια. Τον Σεπτέμβριο του 1999, η Chiron 18/3 βρυχήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης με έναν κολοσσιαίο W18 6,3 λίτρων που χρησιμοποιήθηκε επίσης στο σεντάν EB 218 του 1999.
Για την ιστορία μάλιστα, ο αντικαταστάτης της Chiron δεν θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα χρησιμοποιεί κινητήρα V16 αφού αυτή η τιμή απονέμεται στην Cadillac V-16 του 1930. Η αμερικανική μάρκα πολυτελείας επανεξέτασε την ιδέα το 2003 με το Sixteen concept, ενώ ένα χρόνο αργότερα, η ιδέα της Rolls-Royce 100EX χρησιμοποίησε επίσης έναν V16. Το Devel Sixteen υποσχέθηκε επίσης ένα V16, αλλά αυτό το αυτοκίνητο δεν εμφανίστηκε ποτέ. Για να μην ξεχνάμε ότι υπήρχαν και πρωτότυπα BMW Σειρά 7 Goldfisch και Bentley Mulsanne με V16. Ίσως το πιο γνωστό όμως αυτοκίνητο που είχε V16 ήταν το Cizeta-Moroder V16T του 1991.
Επιστρέφοντας στην Bugatti, πέρα από τον κινητήρα, το γαλλικό hypercar αναμένεται να είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο και όχι μια εξέλιξη των Veyron και Chiron. Θα είναι και το τελευταίο μοντέλο με την υπογραφή του Διευθυντή Σχεδιασμού της Bugatti, Achim Anscheidt, αφού τα μελλοντικά μοντέλα που θα έρθουν μετά τον διάδοχο της Chiron θα σχεδιαστούν από μια ομάδα με επικεφαλής τον Frank Heyl.
Αν και απέχουμε μόνο λίγους μήνες από την παγκόσμια πρεμιέρα, οι πλούσιοι πελάτες που θέλουν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι περιμένουν ανυπόμονα. Η παραγωγή και οι παραδόσεις δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν από το 2026, επειδή η Bugatti έχει γεμίσει τις γραμμές της με το Mistral roadster και το Bolide που προορίζεται μόνο για πίστα…