Η BYD λάνσαρε την υβριδική τεχνολογία διπλού κινητήρα πέμπτης γενιάς και ισχυρίζεται ότι μπορεί να πετύχει απίστευτη αυτονομία 1.300 μιλίων (2.100 χλμ.) από ένα μόνο ρεζερβουάρ σε ένα plug-in υβριδικό αυτοκίνητο…
Το set up αυτό θα είναι διαθέσιμο μόνο σε δύο νέα μοντέλα για την κινεζική αγορά (τα Qin L DM-i και Haibao 06 DM-i), αν και η τεχνική αρχιτεκτονική του νέου υβριδικού συστήματος δεν έχει αλλάξει πολύ. Λειτουργεί και πάλι με έναν κινητήρα 1,5 λίτρων σε συνδυασμό είτε με μπαταρία 10,08 kWh, είτε με μπαταρία 15,87 kWh.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε το Atto 3 της BYD | Όπως “Bring Your Dollars”…
Αντίθετα, η αυξημένη αυτονομία προέρχεται από μπαταρίες υψηλότερης πυκνότητας και καλύτερης απόδοσης. Για παράδειγμα, η θερμική απόδοση είναι τώρα 46,06%, από 43,04% στην υβριδική διάταξη της προηγούμενης γενιάς, την οποία η μάρκα ονομάζει “Super DM”.
Καλύτερη διαχείριση θερμότητας σημαίνει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Έτσι, η κατανάλωση καυσίμου τώρα είναι 2,9 λίτρα ανά 100 χλμ. αντί 3,8 λίτρα/100 χλμ. Μάλλον εντυπωσιακά, η BYD λέει ότι σχεδόν διπλασιάζει έτσι την αυτονομία από 1.200 χλμ. σε 2.100 χλμ.).
Φυσικά, η υβριδική τεχνολογία τέταρτης γενιάς “Super DM” της BYD είναι ήδη εδώ στην Ευρώπη. Αυτή η υβριδική διάταξη 1,5 λίτρων είναι διαθέσιμη στο Seal U DM-i.
Αν και αυτή η αυτονομία ακούγεται κάπως απίστευτη, θα πρέπει να θυμηθούμε ότι η BYD ήταν η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο που παρήγαγε μαζικά ένα plug-in υβριδικό, με το F3DM PHEV-60 να βγαίνει στην εγχώρια αγορά το 2008 (ναι, παιδιά, η καλύτερη ηλεκτρική προσπάθεια της Toyota άργησε άλλα τέσσερα χρόνια). Σχεδόν δύο δεκαετίες μετά, η BYD έχει περισσότερη εμπειρία από… κυριολεκτικά όλους.