Πίσω στο 2019, όταν η Bugatti Chiron Super Sport έφτασε τα 490,48 χλμ./ώρα, υποθέσαμε ότι αυτό ήταν όχι μόνο απλά ένα ρεκόρ, αλλά και το ρεκόρ που μάλλον δεν θα ξανά έσπαγε, αφού τα σχεδόν 500 χλμ./ώρα για ένα αυτοκίνητο δρόμου έμοιαζαν σαν ένα λογικό σημείο για να σταματήσουμε ούτως ή άλλως. Ο μόνος λόγος για να συνεχίσουμε είναι το δικαίωμα στη δόξα…
Σαφώς, ο Christian Von Koenigsegg δεν αισθάνεται το ίδιο. Μιλώντας στη σουηδική ιστοσελίδα Carup, ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Koenigsegg επιβεβαίωσε ότι μια νέα προσπάθεια είναι στα σκαριά, χρησιμοποιώντας το Jesko Absolut της εταιρείας, το πρώτο δείγμα παραγωγής του οποίου παραδόθηκε πρόσφατα.
Στο άρθρο (μετάφραση από τα σουηδικά), ο Von Koenigsegg είπε: «Ελπίζουμε ότι μπορούμε να πάμε για το ρεκόρ… φέτος. Αυτήν τη στιγμή αναζητούμε μια ευθεία έκταση που να είναι αρκετά μεγάλη και όπου η κυκλοφορία μπορεί να διακοπεί».
Το Absolut είναι μία από τις δύο εκδόσεις του Jesko, της τελευταίας σειράς των γρήγορων υπεραυτοκίνητων της Koenigsegg που ακολουθεί ακριβώς πίσω από το αρχικό CC8S του 2002.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χρήστος Παλατζόγλου: Ο Έλληνας της Koenigsegg στο AutoMoto!
Και ενώ το Jesko Attack είναι ένα θηρίο που έχει σχεδιαστεί για να πηγαίνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γύρω από μια πίστα, το Absolut είναι κατασκευασμένο για έναν και μόνο στόχο: την τελική ταχύτητα.
Τροφοδοτείται από έναν V8 5,0 λίτρων, διπλού τούρμπο που μπορεί να παράγει σχεδόν 1600 ίππους όταν λειτουργεί με καύσιμο βιοαιθανόλης E85. Μεταδίδει αυτή την ισχύ μέσω του περίπλοκου κιβωτίου ταχυτήτων εννέα ταχυτήτων και επτά(!) συμπλεκτών της Koenigsegg…
Σχεδιασμένο για να είναι όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικό, έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,278 και παρότι η Koenigsegg δεν είχε ακόμη την ευκαιρία να δοκιμάσει την τελική ταχύτητα του μοντέλου, οι προσομοιώσεις της δείχνουν μια τελική ταχύτητα πάνω από 310 μίλια/ώρα (498,90 χλμ./ώρα)!
Ο Von Koenigsegg είναι ξεκάθαρος ότι θέλει αυτό να είναι μια επίσημη απόπειρα ρεκόρ. Για να γίνει επίσημο, το τρέξιμο πρέπει να γίνει προς δύο κατευθύνσεις, με τον μέσο όρο να λαμβάνεται ως τελικός αριθμός. Αυτός είναι ο λόγος που το επίσημα αναγνωρισμένο ρεκόρ το κατέχει και πάλι η Koenigsegg, με 278 μίλια/ώρα (447,39 χλμ./ώρα), που επιτεύχθηκε από την Agera RS το 2017.
Αν και αυτή η ταχύτητα έχει έκτοτε ξεπεραστεί τόσο από την Chiron όσο και από την SSC Tuatara και τα δύο αυτά αυτοκίνητα πέτυχαν τις ταχύτητες τους μόνο προς μία κατεύθυνση, οπότε πρακτικά δεν μετράνε.
Έτσι, ο Koenigsegg θέλει να πάρει το ρεκόρ πίσω… από τον εαυτό του. Ωστόσο, αν μπορεί πραγματικά να ξεπεράσει τα 310 μίλια/ώρα, θα είναι δύσκολο να δούμε οτιδήποτε άλλο να πλησιάζει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Περιμένουμε με αγωνία λοιπόν…