Η Lamborghini σηματοδοτεί τον θάνατο της Huracan και του κινητήρα V10 με μια τελευταία ειδική έκδοση, την Super Trofeo Jota (STJ) που βασίζεται στην STO και θα είναι περιορισμένη σε 10 αυτοκίνητα, σηματοδοτώντας το τέλος της διαδρομής για την “baby Lambo” μετά από μια δεκαετία στην αγορά…
Αν νομίζετε ότι θα έχει περισσότερη δύναμη, ετοιμαστείτε να απογοητευτείτε. Η Huracan STJ διαθέτει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5,2 λίτρων με 640 ίππους. Η ισχύς διοχετεύεται στους πίσω τροχούς μέσω του ίδιου αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν ορισμένες αλλαγές σε σχέση με την STO, με μία εξ’ αυτών να είναι τα τέσσερα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που προέρχονται από αγωνιστικά αυτοκίνητα. Τα αμορτισέρ αυτά συνοδεύονται από μονομπούλωνες ζάντες 20 ιντσών που φέρουν ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race.
Εμφανισιακά τώρα, οι προσθήκες από ανθρακονήματα στις γωνίες του μπροστινού προφυλακτήρα αποτελούν μέρος ενός αεροδυναμικού πακέτου, το οποίο περιλαμβάνει επίσης διαφορετική γωνία της πίσω αεροτομής. Μάλιστα, η Lamborghini δοκίμασε τη Huracan STJ στην πίστα Nardo όπου κέρδισε περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο σε σύγκριση με τον χρόνο γύρου της STO.
Επιπλέον, για να κάνει την Huracan STJ να ξεχωρίζει σε σχέση με τις «απλές» Huracan, η Lamborghini έφτιαξε δύο ειδικές αποχρώσεις για αυτή τη συλλεκτική έκδοση. Η πρώτη έχει το αμάξωμα βαμμένο σε μπλε χρώμα και μαύρη οροφή με κόκκινες και λευκές πινελιές σε αντίθεση, ενώ η δεύτερη, έχει το αμάξωμα σε γκρι χρώμα και διαθέτει μαύρη οροφή σε συνδυασμό με κόκκινες και λευκές λεπτομέρειες, ενώ φυσικά υπάρχει μια αριθμημένη πλάκα «1 από 10» μέσα στην καμπίνα για να υποδηλώσει την αποκλειστικότητα της STJ.
Η τιμολόγηση δεν αναφέρεται, αλλά αυτό είναι ούτως ή άλλως μικρής σημασίας, καθώς η Lamborghiniανακοίνωσε σχεδόν πριν από ένα χρόνο ότι είχε ξεπουλήσει την υπόλοιπη σειρά παραγωγής, επομένως αυτά τα 10 αυτοκίνητα έχουν ήδη βρει τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες τους.
Όσο για τον αντικαταστάτη της Huracan, αυτός θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, δυστυχώς χωρίς τον κινητήρα V10. Αντ’ αυτού, αναμένεται να χρησιμοποιεί έναν μικρότερο, πιθανώς υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.