Το diesel εξαφανίζεται γρήγορα από τις σειρές νέων αυτοκινήτων παντού, αλλά ένα μέρος στο οποίο εξακολουθεί να ζει είναι τα μεγάλα SUV, όπως φαίνεται από το Land Rover Defender. Για το επερχόμενο μοντέλο του, παρουσιάζεται μια νέα επιλογή κινητήρα D350 και είναι το πιο ισχυρό πετρελαιοκίνητο Defender που έχει κατασκευαστεί ποτέ…
Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης αντικαθιστά το μοντέλο D300, με επιπλέον 49 ίππους που αντλούνται από το εξακύλινδρο σε σειρά turbodiesel 3,0 λίτρων κινητήρα για ένα νέο σύνολο 345 ίππων. Η ροπή, εν τω μεταξύ, αυξάνεται από τα 650 Nm σε 700 Nm, ενώ το μοντέλο συνεχίζει να χρησιμοποιεί το αξιόπιστο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά του Defender περιλαμβάνουν την επιλογή ενός ζευγαριού κεντρικών καθισμάτων πίσω στην εξαιρετικά μεγάλη έκδοση 130 στη θέση του τυπικού πάγκου τριών θέσεων.
Με μείωση από οκτώ σε επτά θέσεις και τα μεμονωμένα μεσαία καθίσματα με θέρμανση και εξαερισμό, είναι μια επιλογή που παρουσιάζεται ως μια πιο αριστοκρατική προσέγγιση της ικανότητας μεταφοράς ατόμων του 130.
Περισσότερες αναβαθμίσεις εσωτερικού έρχονται με τη μορφή του Signature Interior Pack, στάνταρ στα επίπεδα εξοπλισμού X και V8 Defender και προαιρετικά στο Dynamic HSE. Αυτό φέρνει ολόπλευρα θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα, κατασκευασμένα από ένα μείγμα δέρματος και υφάσματος Kvadrat, στην πρώτη και τη δεύτερη σειρά, ενώ η τρίτη σειρά των 110 και 130 έχει θερμαινόμενα καθίσματα.
Τέλος, μια νέα περιορισμένη έκδοση Defender έρχεται με τη μορφή της 110 Sedona Edition. Διαθέσιμο μόνο για ένα χρόνο, έρχεται αποκλειστικά σε Sedona Red, με προαιρετικό αυτοκόλλητο στο καπό που δείχνει την τοπογραφία της Sedona της Αριζόνα, της ερημικής πόλης από την οποία πήρε το όνομά της.
Όλα αυτά είναι, φυσικά, απλώς μια προθέρμανση για το Defender που περιμένουν όλοι οι φίλοι του μοντέλου: το OCTA range-topper με διπλό τούρμπο V8…