Η Pagani παρουσίασε πρόσφατα το νέο Imola Roadster, που βασισμένο στο κουπέ Imola, γίνεται το πιο ισχυρό cabrio της Pagani, με αναλογία κιλών ανά ίππο στο εξωπραγματικό 1,5, αποδίδοντας 850 ίππους στα 1.260 κιλά!
Υπήρξε μια στιγμή που, όσο κι αν προσπάθησε να το αφήσει να πεθάνει, η Pagani δεν μπορούσε να συγκρατηθεί παρά να φτιάξει άλλο ένα Zonda. Ε, αυτό λοιπόν φαίνεται ότι έχει εξαπλωθεί τώρα και στο Huayra, που παρά τη γέννησή του το 2012, ακόμα συνεχίζει να ανανεώνεται…
Αν και «αντικαταστάθηκε» από την μάλλον ιδιαίτερη Utopia στο τέλος του 2022, η νέα έκδοση με έμφαση στην πίστα είναι μια άλλη περιορισμένη έκδοση στην αυξανόμενη λίστα ειδικών εκδόσεων του Huayra.
Βασισμένο στο κουπέ Imola, η ισχύς του V12 twin-turbo 6,0 λίτρων κινητήρα που προέρχεται από την AMG έχει αυξηθεί σε αυτό το drop-top μοντέλο, στους 850 ίππους, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου σειριακού κιβωτίου Xtrac.
Το βάρος έχει αυξηθεί ελαφρώς με την προσθήκη της αφαιρούμενης οροφής, αλλά και πάλι παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά νούμερα, αφού «στεγνό» ζυγίζει μόλις 1.260 κιλά!
Όπως και στο κουπέ, το πισωκίνητο roadster φοράει ένα σετ ημι-σλικ ελαστικών Pirelli P Zero Trofeo R και κεραμικά φρένα από άνθρακα. Οι μπροστινοί δίσκοι έχουν διάμετρο 398 χλστ., με τους πίσω δίσκους στα 380 χλστ.
Θα κατασκευαστούν μόλις οκτώ μονάδες, κάτι που θα το κάνει λίγο πιο συνηθισμένο από τα πέντε αντίτυπα του μοντέλου με τη σκληρή οροφή. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για την τιμολόγηση, αλλά υποψιαζόμαστε περισσότερα από τα 5 εκατομμύρια ευρώ (προ φόρων) που ζητούσε η «κανονική» Imola…