Auto NewsNews

Καταφτάνει η νέα plug-in υβριδική Lamborghini Urus SE…

Για περισσότερο από ένα χρόνο, η Lamborghini δεν πουλούσε ούτε ένα υβριδικό μοντέλο παραγωγής. Μέχρι το τέλος του έτους, θα πουλάει τρία!

Το πρώτο είναι ο πολυαναμενόμενος διάδοχος της Aventador, το Revuelto, το οποίο μόλις ξεκίνησε τις παραδόσεις στους πελάτες. Το δεύτερο θα είναι ο αντικαταστάτης της Huracan, που φημολογείται ότι θα ονομάζεται Temerario. Και το τρίτο θα είναι η Urus SE, που μόλις αποκαλύφθηκε…

Είναι η πολυαναμενόμενη plug-in υβριδική έκδοση της Urus και αντικαθιστά τις απερχόμενες εκδόσεις S και Performante. Στην καρδιά της βρίσκεται ο ίδιος V8 4,0 λίτρων με διπλό στροβιλοσυμπιεστή όπως πριν, με απόδοση τώρα 620 ίππων. Αυτή μπορεί να είναι μικρότερη σε σχέση με τις παλιές εκδόσεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά ενισχύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται μέσα στο αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων.

Αυτός ο κινητήρας από μόνος του αποδίδει 192 ίππους και σε συνδυασμό με τον V8 η μέγιστη απόδοση είναι 800 ίπποι, ενώ με τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί ως μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων, μπορεί να μεταφέρει συνεχώς τη ροπή μεταξύ των αξόνων της Urus, επιτρέποντας αυτό που η Lamborghini αποκαλεί «κατ’ απαίτηση υπερστροφή». Αυτό θα είναι μια λειτουργία drift, λοιπόν. Σε ένα plug-in υβριδικό SUV Lamborghini!

Με αυτό το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Urus SE φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,4 δευτερόλεπτα, στοιχεία που ταιριάζουν με τους «κύριους» παίκτες της κατηγορίας, τη Ferrari Purosangue και την Aston Martin DBX 707, ενώ η Lamborghini λέει επίσης ότι η Urus SE κάνει πάνω από 60 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Εκτός από το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Urus SE έχει και μια οπτική ανανέωση, με μια πιο απαλή, ελαφρώς ηπιότερη εμφάνιση, αν και δεν είναι ακόμα αυτό που θα λέγαμε διακριτική, ενώ μία νέα πίσω αεροτομή αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 35% σε σχέση με την Urus S.

Τέλος, το εσωτερικό έχει μια μεγαλύτερη οθόνη infotainment 12,3 ιντσών και έχει βελτιωθεί σε μερικά άλλα σημεία.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!