Η Fiat κυκλοφόρησε την τρίτη γενιά του Panda το 2011 και έκτοτε προσπαθεί με αυτό το μοντέλο -που κατά καιρούς ψευτοφρεσκάρεται- να κρατηθεί στην εξαιρετικά ανταγωνιστική μικρή κατηγορία, με σκοπό διατηρήσει την 40ετή και πλέον ιστορία του ονόματος, που «μετρά» πάνω από 8 εκατ. πωλήσεις!
Για το 2024, η Fiat παρουσίασε το Pandina, που επί της ουσίας είναι ένα Panda με νέο όνομα, νέες τεχνολογίες στο εσωτερικό και τίποτε παραπάνω…
Το Pandina λοιπόν, που μόλις παρουσιάστηκε από την Fiat ως η εξέλιξη του θρυλικού Panda, έρχεται να διατηρήσει την ηγετική παρουσία της μάρκας σε μια κατηγορία όπου παραδοσιακά πρωταγωνιστεί, υπηρετώντας την απλότητα, τη δημιουργικότητα και την πρακτικότητα, αφού είναι πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, παρότι μοιάζει αρκετά ξεπερασμένο εμφανισιακά πλέον (13 χρόνια είναι αυτά!)…
Για να μπορέσει η Fiat να ανατρέψει αυτή την εντύπωση, προχώρησε σε μερικές σχεδιαστικές αλλαγές τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό, με την έμφαση να δίνεται σε πιο παιχνιδιάρικα χρώματα, νέα σχέδια ζαντών και λεπτομέρειες στο εσωτερικό που αποσκοπούν σε μια πιο ανάλαφρη ατμόσφαιρα.
Μάλιστα στο εσωτερικό, εκτός από τη διχρωμία στο ταμπλό και την αναγραφή του ονόματος στα καθίσματα από ανακυκλωμένο πλαστικό, υπάρχει πλέον και νέο σύστημα πολυμέσων και συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ τη μεγαλύτερη αισθητική διαφορά κάνει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών που έχει τρία διαφορετικά layout, δίνοντας τη σκυτάλη στο ανασχεδιασμένο τιμόνι και τη νέα οθόνη αφής των -επίσης- 7 ιντσών στο ταμπλό.
Παράλληλα, για να μπορέσει το Panda …εεε το Pandina «συγνώμη»… να ανταπεξέλθει στις πλέον σύγχρονες επιταγές της αυτοκίνησης, η Fiat αναβάθμισε την εμπειρία χρήσης χωρίς αλλοίωση του προσιτού προφίλ που χρειάζεται και αγαπά το κοινό των αυτοκινήτων πόλης. Γι’ αυτό φροντίζει ένα πλήρες πακέτο υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει ενεργό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρηση της λωρίδας κίνησης, μαζί με αναγνώριση κόπωσης του οδηγού και των οδικών σημάτων.
Επιπρόσθετα οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος κάνουν την καθημερινότητα εύκολη, επικουρούμενοι από cruise control και αισθητήρα φώτων με αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων.
Τέλος, η γραμμή συναρμολόγησης -όπως μπορείτε να φανταστείτε- θα παραμείνει εντός του εργοστασίου Giambattista Vico στο Pomigliano d’ Arco της Ιταλίας για τα επόμενα χρόνια και μάλιστα η παραγωγή θα αυξηθεί κατά 20% προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση, ενώ στη χώρα μας, η δυνατότητα παραγγελίας θα είναι ενεργή από το καλοκαίρι και οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο.
Περισσότερες φωτογραφίες: