Auto NewsNews

Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Ford Puma!

Η Ford πέρασε από ένα εκτεταμένο facelift το Puma και με εφόδια πλέον την ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση, το ριζικά αναβαθμισμένο εσωτερικό και τους ήπια υβριδικούς κινητήρες, έρχεται για να συνεχίσει την εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία του στην Ευρώπη…

Αρχίζοντας από την εμφάνιση, η εξωτερική σχεδίαση του νέου Puma βασίζεται στον ξεχωριστό χαρακτήρα του πιο δημοφιλούς επιβατικού αυτοκινήτου της Ford στην Ευρώπη με βελτιώσεις που διατηρούν τη μοναδική του γοητεία. Αυτές, στο μοντέλο του 2024 εντοπίζονται στο νέο μπροστινό σήμα της Ford, το οποίο πλαισιωμένο από ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα, με νέα φωτεινή υπογραφή σε στιλ «νυχιού», ολοκληρώνουν την εντυπωσιακή παρουσία του νέου Puma στο δρόμο.

Ένα ακόμα πρόσθετο διακριτικό του νέου Puma είναι ότι πλέον οι εκδόσεις Titanium εμπνέονται από το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το Kuga, με μια μάσκα χωρίς χρώμιο, η οποία προσδίδει μια νεανική εμφάνιση, ενώ οι εκδόσεις ST-Line του μοντέλου υιοθετούν μία μοναδική, σπορ σχεδίαση στο εμπρός τμήμα και οι εκδόσεις ST-Line X διαθέτουν μια αποκλειστική πίσω αεροτομή, τη στιγμή που ο νέος φωτισμός εδάφους προβάλλει πλέον το ομώνυμο ζώο κατά το άνοιγμα των θυρών.

Στα ενδότερα τώρα, εκεί εντοπίζονται και οι μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με το πρώτο Puma που γνωρίσαμε το 2019, αφού πλέον έχει αλλάξει ριζικά τόσο η σχεδίαση του ταμπλό, όσο και η παρεχόμενη τεχνολογία, διαμορφώνοντας έτσι ένα σύγχρονο περιβάλλον οδήγησης και ένα καταφύγιο για πιο απολαυστικά και χαλαρωτικά ταξίδια.

Ταυτόχρονα, χάρη στη μονόχρωμη απόχρωση της καμπίνας, το εσωτερικό του νέου Ford Puma αποπνέει μια απέριττη γοητεία, τη στιγμή που οι επιφάνειες αγκαλιάζουν τους επιβάτες και εκτείνονται απρόσκοπτα από τη μια πόρτα στην άλλη, ενσωματώνοντας έναν πίνακα οργάνων με λεπτούς αεραγωγούς, ένα σμιλεμένο σε σχεδίαση, τρισδιάστατο soundbar, ένα ολοκαίνουργιο σπορ τιμόνι με δύο ακτίνες και επίπεδο κάτω τμήμα, καθώς και δύο εντυπωσιακές ψηφιακές οθόνες.

Αναφορικά με αυτές, η πρώτη είναι για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,8 ιντσών, που διαθέτει δυνατότητα προσαρμογής, ώστε να προβάλει με ευκρινή γραφικά τις πληροφορίες που οι οδηγοί θεωρούν πιο χρήσιμες.

Η δεύτερη τώρα είναι η κεντρική οθόνη του infotainment που με διαγώνιο 12 ίντσες και οριζόντιο προσανατολισμό είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα δίνοντας την αίσθηση ότι «αιωρείται». Αυτή έχει κλίση προς τη μεριά του οδηγού ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση και να ενισχύει την σπορ αίσθηση του cockpit.

Επιπλέον, το νέο Ford Puma αναβαθμίζεται με το σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς SYNC 4, στο οποίο η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ενσωματώνει τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και τη θέρμανση των καθισμάτων, μειώνοντας στο ελάχιστο τον αριθμό των φυσικών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα.

Όσο για τους διαθέσιμους κινητήρες τώρα, στο νέο Ford Puma θα υπάρχει μια απλοποιημένη γκάμα κινητήριων συνόλων που θα εναρμονίζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt. Αυτή θα απαρτίζεται από τον κινητήρα 1.0L EcoBoost Hybrid, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος με ισχύ 125 και 155 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Ford.

Ο συνδυασμός αυτός με το αυτόματο κιβώτιο θα είναι διαθέσιμος και για το Puma ST Powershift, με την απόδοση όμως τους 1.000άρη Ecoboost να φτάνει εδώ τους 170 ίππους και τα 248 Nm ροπής, με σκοπό τη μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Παράλληλα, η έκδοση Puma ST Powershift έχει και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ώστε ο οδηγός να εμπλέκεται στα δρώμενα, τη στιγμή που υιοθετεί ανάλογη εξωτερική σχεδίαση. Ξεχωρίζει τόσο για το εντυπωσιακό splitter της Ford Performance, το οποίο αυξάνει την κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Ford Puma, όσο και για τη χαρακτηριστική άνω και κάτω μάσκα ST, που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες ψύξης και απόδοσης του κινητήρα.

Αντίστοιχα με την εξωτερική εμφάνιση του Puma ST Powershift, έτσι και το εσωτερικό εστιάζει ακόμα περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα, συμπληρώνοντας το απέριττο, ψηφιακό περιβάλλον με σπορ καθίσματα Ford Performance και μοναδικά σήματα και διακοσμητικά ST.

Κλείνοντας με τη διάθεση και τις τιμές, το νέο Ford Puma είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από 26.655 ευρώ, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι μέσα στη χρονιά που διανύουμε θα διατεθεί και το αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E, το πρώτο Puma που θα προσφέρει οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!