Όταν η Continental GT έκανε το ντεμπούτο της το 2002, ήταν μια τεράστια στιγμή για την Bentley. Ήταν το πρώτο της αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε εξ’ ολοκλήρου υπό τη διαχείριση της Volkswagen και ήταν η πρώτη Bentley εδώ και δεκαετίες που δεν είχε στυλ ριζωμένο στα μοντέλα της δεκαετίας του 1960, ενώ σηματοδότησε επίσης την εισαγωγή του κινητήρα W12 που θα ήταν το θεμέλιο της εταιρείας για τις επόμενες δύο δεκαετίες.
Τώρα, όμως, ο W12 βρίσκεται σε αποχώρηση, για να τον διαδεχθεί ένα V8 plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του σε μία νέα Continental GT τέταρτης γενιάς. Κρύβεται κάτω από αυτό το κυματιστό καμουφλάζ, αλλά, ακόμα και με αυτό, εξακολουθεί να είναι ξεκάθαρα μια Continental, αφού έχει μια κεκλιμένη γραμμή οροφής, χαρακτηριστικές διογκωμένες προεξοχές και μεγάλους, στρογγυλεμένους προβολείς (αν και για πρώτη φορά, θα χάσει την υπογραφή των τεσσάρων προβολέων).
Η Bentley επιβεβαίωσε επίσης ορισμένες λεπτομέρειες του υβριδικού κινητήρα V8 που θα τοποθετηθεί στις κορυφαίες εκδόσεις της Continental GT, μαζί με τα άλλα επερχόμενα μοντέλα της.
Θα παράγει μέγιστη ισχύ 782 ίππων και 1000 Nm ροπής, από 659 ίππους και 900 Nm στο τρέχον μοντέλο Continental GT Speed με κινητήρα W12, ενώ η μπαταρία θα επιτρέπει 80 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Αν και οι ιδιαιτερότητες του κινητήρα δεν έχουν επιβεβαιωθεί, είναι ουσιαστικά δεδομένο ότι θα είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του τετράλιτρου twin-turbo V8 της Volkswagen, την οποία είδαμε επίσης στις εκδόσεις PHEV των Lamborghini Urus SE και στις νέες Porsche Cayenne και Panamera.
Η επιβεβαιωμένη τεχνολογία πλαισίου περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ένα ενεργό σύστημα τετρακίνησης, τετραδιεύθυνση και πρόσφατα αναπτυγμένους ενεργούς αποσβεστήρες δύο βαλβίδων.
Η νέα Continental πρόκειται να παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα και μέχρι να ξεκινήσει η παραγωγή της, η Bentley θα κατασκευάσει ένα άλλο μοντέλο στις αρχές του 2025 που προβλέπεται να είναι η 100.000η Continental GT που θα κατασκευαστεί από το 2003, ενώ μια drop-top Continental GTC θα ακολουθήσει σχεδόν σίγουρα μαζί με μία τετράθυρη Flying Spur…