Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.), διοργάνωσε στις 20 – 21 Απριλίου τον 1ο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Β. Ελλάδος. Το 50ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού…
O αγώνας έχει πολύ βαθιά τις ρίζες του, με πρώτη τέλεση στις 2 Μαρτίου του 1969 και είναι ένας από τους πιο σημαντικούς αγώνες της Β. Ελλάδος. Η πρώτη δε έκδοση του 1969 ήταν μεικτή με ασφάλτινες αλλά και με χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, με πρώτους νικητές τους Μιχάλη και Παναγιώτη Πετρίδη με BMW 1600.
Ο φετινός αγώνας είχε έδρα την πόλη του Λαγκαδά Θεσσαλονίκης. Το Σάββατο 20 Απριλίου το απόγευμα, στον χώρο των λουτρών Λαγκαδά έγινε ο τεχνικός και διοικητικός έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων. Στον ίδιο χώρο ήταν και το service park, ενώ το βράδυ στις 20.00 έγινε η πανηγυρική εκκίνηση, από την κεντρική πλατεία Λαγκαδά και τα αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στο χώρο του service park.
Την Κυριακή 21 Απριλίου το πρωί στις 9.00 έγινε η εκκίνηση του αγώνα. Η διαδρομή του αγώνα περιελάμβανε μια ειδική με ονομασία «5 Βρύσες» των 13.80 χλμ. που έγινε τρεις φορές. Ο τερματισμός του αγώνα έγινε το μεσημέρι στα λουτρά Λαγκαδά, όπου και η τελετή απονομής των επάθλων των νικητών.
Συνολικά δήλωσαν συμμετοχή 25 πληρώματα, ανάμεσα στα οποία υπήρχαν και τρία πληρώματα από την γειτονική Βουλγαρία. Οι Isaev Ignat – Yordan Yordanov με Skoda Fabia Rally 2, οι Ekaterina Stratieva – Georgi Avramov με το γνωστό Opel Corsa Rally 4 και οι Petar Iordanov – Lyubka Yordanovaμε Renault Clio Rally 5.
Νικητές του αγώνα ήταν το πλήρωμα από την Βουλγαρία Isaev Ignat – Yordan Yordanov με το κατάλευκο Skoda Fabia Rally 2. Έγραψαν πρώτο χρόνο και στα τρία περάσματα και πήραν άξια τη νίκη μην μπορώντας κανένας να τους απειλήσει.
Για τις επόμενες θέσεις του βάθρου έγινε μάχη, ανάμεσα στους Κωνσταντινίδη – Κυπαρισσά με το Citroen DS3 και τους Παρασκευαίδη – Σαρητσόγλου με Peugeot 306, με την δεύτερη θέση τελικά να καταλήγει στους πρώτους, για μόλις 1.45 δευτερόλεπτο!
Τα δυο αυτά πληρώματα ήταν και στις δυο πρώτες θέσεις της κατηγορίας C4 και C3, με τους Συμεών Θεοφανίδη – Δημήτρη Παρταλιό με Peugeot 207, να τους ακολουθούν στην τρίτη.
Κατηγορία C2
«Ένας φίλος ήρθε απόψε από τα παλιά»… στην κατηγορία C2, όπου νικητής ήταν ο Διονύσης Μαυρουδής με συνοδηγό τον Θεοχάρη Καραβασιλικό, με το γνωστό καλό Subaru Impreza του οδηγού. Μετά από αρκετό καιρό μακριά από το Subaru, ήρθε κέρδισε και τα τρία περάσματα, θυμίζοντας μας τον παλιό καλό Διονύση.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Βαγγέλης Παπατριανταφύλλου – Μάκης Λακόρτε με Opel Ascona. Ο Βαγγέλης (περσινός κυπελλούχος αναβάσεων Β. Ελλάδος κλάσης Ε/11 και δεύτερος γενικής) άφησε τις αναβάσεις και δοκίμασε σε έναν αγώνα Ράλλυ, με συνοδηγό επίσης έναν οδηγό αναβάσεων. Τα πήγαν πολύ καλά και έπεται και συνέχεια…
Στην τρίτη θέση τερμάτισε άλλος ένας οδηγός αναβάσεων ο Αβραάμ Αρχαγγελίδης (τρίτος στο περσινό κύπελλο αναβάσεων Β. Ελλάδος κλάσης Ε/11) με συνοδηγό τον Θεοδόση Καζάκο με BMW 320i. Άλλη μια καλή και σοβαρή εμφάνιση και ελπίζουμε να τους ξαναδούμε και στους επόμενους αγώνες.
Κατηγορία C5
Οι περσινοί κυπελλούχοι της κατηγορίας -και όχι μόνο αφού ήταν και Κυπελλούχοι Β. Ελλάδος στην γενική- Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης ένα πλήρωμα από την Βέροια, με Peugeot106 υπερασπίστηκαν άξια τον τίτλο τους παίρνοντας την πρώτη θέση.
Πίσω τους έδωσαν βροντερό το παρών οι Θεόφιλος Κατσιώνης – Χρήστος Θεοφανίδης με Citroen Saxo, συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις, ενώ το βάθρο της κατηγορίας έκλεισε ένα πλήρωμα από τον Βόλο: Αθανάσιος Τσιτσιγιάννης οδηγός, Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη (κόρη του) συνοδηγός με ίδιο αυτοκίνητο.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Γρηγόρης Ρακιτζής – Γιώργος Κομμάτας με Peugeot 206. Άλλο ένα πλήρωμα που σε κάθε αγώνα εμφανίζεται βελτιωμένο τόσο οδηγικά αλλά και συνοδηγικά.
Κατηγορία C6
Ένα ακόμη πλήρωμα από την Βουλγαρία ήταν νικητές στην μικρή κατηγορία C6. Ο Petar Yordanov με συνοδηγό την γυναίκα του Lyubka Yordanova οδηγώντας ένα Renault Clio Rally 5, τελευταίας γενιάς, πήραν την πρώτη θέση.
Δεύτεροι με το «γνωστό» Toyota Yaris ήταν οι Αντώνης Μπαξεβανάκης – Μιχάλης Ρεντζούλης. Δεν έχουμε να πούμε τίποτα και μόνο που ήταν το πιο παλιό πλήρωμα σε ιστορία φθάνει…
Και τρίτοι τερμάτισαν οι Μελίσσα Λάκη – Κωνσταντίνος Καρλίωτης με Citroen Saxo.
Την «σημαία» του AutoMoto κράτησαν ψηλά στον αγώνα οι τέταρτοι της κατηγορίας Χρήστος Βεζύρης – Κωνσταντίνος Κίτσος με Peugeot 106.
Στην πρώτη εμφάνιση του πληρώματος μαζί, έκαναν μια αξιοπρεπή εμφάνιση και έπεται και συνέχεια…
Την στιγμή που το άλλο πλήρωμά μας, οι Βασίλης Φυγκιώρης – Χρήστος Κίτσος με την Opel Ascona, δυστυχώς δεν πήραν εκκίνηση λόγω ενός προβλήματος που παρουσιάστηκε στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή.
Να πούμε ότι το τρίτο πλήρωμα από την Βουλγαρία, οι Ekaterina Stratieva – Georgi Avramov με το Opel Corsa Rally 4, εγκατέλειψε στο δεύτερο πέρασμα όταν στο πρώτο χιλιόμετρο γλίστρησε μετά από μια αριστερή στροφή και κτύπησε στην μπαριέρα, προκαλώντας αρκετή ζημιά στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: AutoMoto, ID PAPAS, GRally
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Ignat Isaev – Yordan Yordanov Skoda Fabia Rally 2
- Ιωάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισσάς Citroen DS3
- Γιώργος Παρασκευαίδης – Ιωάννης Σαρητσόγλου Peugeot 306
- Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης Peugeot 106
- Θεόφιλος Κατσιώνης – Χρήστος Θεοφανίδης Citroen Saxo
- Διονύσης Μαυρουδής – Θεοχάρης Καραβασιλικός Subaru Impreza
- Αθανάσιος Τσιτσιγιάννης – Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη Citroen Saxo
- Συμεών Θεοφανίδης – Δημήτρης Παρταλιός Peugeot 207
- Petar Yordanov – Lyubka Yordanova Renault Clio Rally 5
- Παναγιώτης Καραγκιοζόπουλος – Παναγιώτης Φατούρας Seat Ibiza