Auto NewsEcoNews

Το ισχυρότερο Audi όλων των εποχών είναι ηλεκτρικό και μόλις αποκαλύφθηκε!

Αφού η Porsche Taycan έλαβε μια ολοκληρωμένη ενημέρωση στα μέσα του κύκλου ζωής της νωρίτερα αυτό το έτος (δες εδώ), φαίνεται δίκαιο να ακολουθήσει και το αδελφό μοντέλο. «Πείτε γεια» λοιπόν στο νέο Audi E-Tron GT, το οποίο λαμβάνει μια σειρά από ενημερώσεις για να «ξεκλειδώσει» περισσότερη ισχύ, ταχύτητα φόρτισης και αυτονομία. Στο μέλλον, θα υπάρχουν τρεις διαφορετικές εκδόσεις για να διαλέξετε: S E-Tron GT, RS E-Tron GT και η ναυαρχίδα RS E-Tron GT Performance.

Το νεοπροστιθέμενο μοντέλο της γκάμας αναλαμβάνει το ρόλο του ισχυρότερου οχήματος παραγωγής της Audi. Έχει μια ισχυρή ισχύ 925 ίππων, αλλά εξακολουθεί να ακολουθεί το «τέρας» που είναι το Taycan Turbo GT των 1.108 ίππων. Πέρα από το ότι είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο της Audi, είναι και το πιο γρήγορο. Χρειάζεται μόλις δυόμισι δευτερόλεπτα για να πετύχει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, δηλαδή μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου περισσότερα από την Porsche.

Το RS E-Tron αποδίδει 856 ίππους και έχει ένα σπριντ 2,8 δευτερολέπτων, ενώ το βασικό E-Tron έχει 679 ίππους με σπριντ 3,4 δευτερολέπτων. Τα μοντέλα με σήμα RS ξεπερνούν τα 250 χλμ./ώρα, ενώ η βασική έκδοση θα έχει ελαφρώς χαμηλότερη τελική ταχύτητα, 245 χλμ./ώρα. Και τα τρία διαθέτουν ρύθμιση διπλού κινητήρα που επιτρέπει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η Audi λέει ότι δεν σχεδιάζεται διαμόρφωση μονού κινητήρα, με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Πέρα από την ταχύτητα που αποκτήθηκε πρόσφατα, το ηλεκτρικό σεντάν αποκτά μια αναβαθμισμένη μπαταρία. Η χρησιμοποιήσιμη ενεργειακή χωρητικότητα έχει εκτιναχθεί από 84,0 kWh σε 97,0 kWh, ενώ το βάρος έχει μειωθεί κατά 35 κιλά. Ωστόσο, η μπαταρία εξακολουθεί να ζυγίζει 1.378 κιλά. Υπάρχουν περισσότερα καλά νέα που μπορείτε να μοιραστείτε σχετικά με την μπαταρία, καθώς τώρα υποστηρίζει μέγιστη ισχύ φόρτισης 320 kW σε αντίθεση με τα προηγούμενα 270 kW. Σε ιδανικές συνθήκες φόρτισης, η μπαταρία φτάνει από το 10 στο 80% σε 18 λεπτά, ενώ χρειάζονται μόλις 10 λεπτά για να αποκτήσει το 280 χλμ. αυτονομίας.

Η μπαταρία δεν είναι το μόνο κομμάτι υλικού που έχει χάσει βάρος, καθώς ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι περίπου 22 κιλά ελαφρύτερος από πριν. Εάν η αποδοτικότητα είναι αυτό που αναζητάτε, θα θέλετε να παραλείψετε τα μοντέλα RS και να αποκτήσετε το βασικό S. Η Audi προσφέρει μέγιστη αυτονομία 450 χλμ., αλλά να έχετε κατά νου ότι αυτό ισχύει για τον κύκλο WLTP. Ο ισοδύναμος αριθμός EPA είναι πιθανό να είναι χαμηλότερος.

Παρόλο που το E-Tron GT εξακολουθεί να μοιάζει σαν να ήρθε από το μέλλον, υπάρχουν μερικά ωραία νεύματα στο παρελθόν. Για παράδειγμα, οι σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών ακολουθούν αυτές του 1991 Audi Avus Quattro concept. Στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του RS E-Tron GT Performance έχει ένα λευκό θέμα που αναφέρεται στο RS2 Avant του 1994, κ.α.

Η Audi λέει ότι το νέο S E-Tron GT ξεκινά από 126.000€ στη Γερμανία, όπου το RS E-Tron GT κοστίζει 147.500€ και το RS E-Tron GT Performance διατίθεται στα 160.500€…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!