Μετά από μήνες με teaser και φωτογραφίες καμουφλάζ τόσο επίσημες όσο και άλλες, η G90 BMW M5 έφτασε επιτέλους και γίνεται το πρώτο υβριδικό μοντέλο στο είδος της!
Ο V8 των 4,4 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό είναι κάτι που γνωρίζουμε, καθώς είναι το σύνολο που συναντάμε και στο προηγούμενο μοντέλο F90. Από μόνο του, αποδίδει 585 ίππους ισχύος και 750 Nm ροπής. Αυτό είναι κάπως μικρότερο νούμερο από τους 625 ίππους της F90 Competition, αλλά το έλλειμμα υπερκαλύπτεται με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα και η μέγιστη ισχύς του συστήματος με αυτόν φτάνει τους 727 ίππους ισχύος και τα 1000 Nm ροπής!
Όπως συμβαίνει με τα αυτοκίνητα M στις μέρες μας, η κίνηση μεταδίδεται από ένα σύστημα τετρακίνησης xDrive μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής οκτώ ταχυτήτων, επιτρέποντας ένα σπριντ 0-100 χλμ./ώρα 3,5 δευτερολέπτων, το οποίο είναι στην πραγματικότητα δύο δέκατα πιο αργό από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η τελική ταχύτητα είναι ίδια στα 250 χλμ./ώρα στάνταρ ή 300 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο M Driver.
Φυσικά, το πρόσθετο βάρος φταίει που το G90 είναι πιο αργό στα χαρτιά. Σε μεγάλο βαθμό λόγω του νέου κινητήρα και της μπαταρίας 18,6 kWh, υπάρχει επιπλέον βάρος 540 κιλών σε σύγκριση με το απερχόμενο αυτοκίνητο και πλέον η M5 ζυγίζει συνολικά 2.435 κιλά!
Το υβριδικό σύστημα προσφέρει 50 χλμ. αυτονομίας μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την επιπλέον ισχύ για το “Boost Control” που δίνει μια έκρηξη ισχύος.
Όπως είναι ο κανόνας των αυτοκινήτων M, η νέα M5 φαίνεται πιο γοητευτική από το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζεται, χάρη στους φουσκωτούς θόλους των τροχών, τους πιο «θυμωμένους» προφυλακτήρες, την εξάτμιση με την τετράγωνη απόλειξη και την οροφή από ανθρακόνημα. Υπάρχει επίσης στάνταρ διάταξη με ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, καθώς και μια νέα προσεγμένη προσθήκη ενός ανάγλυφου λογότυπου M5 στην κολόνα C.
Όσοι τώρα επιθυμούν να προβούν σε αγορά, θα πρέπει να κάνουν λίγο ακόμα υπομονή ακόμα, καθώς τόσο οι τιμές, όσο και η έναρξη των παραγγελιών δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη. Προσεχώς λοιπόν…