Ο Ντίνος Παπαμαυρουδής ήταν ένας αγωνιζόμενος που χρησιμοποιούσε ψευδώνυμο όταν συμμετείχε στους αγώνες αυτοκινήτου. Ήταν κάτι που το έκαναν και άλλοι αγωνιζόμενοι της εποχής. O λόγος για τον ‘’Dino’’ λοιπόν…
Η επαφή με τους αγώνες ήρθε το 1967 όταν συμμετείχε σε μια δεξιοτεχνία στην πλατεία Αριστοτέλους με ένα Mini Morris Caravan. Ήταν από τις πρώτες διοργανώσεις δεξιοτεχνιών, που έτρεχαν και μοτοσυκλέτες μαζί με τα αυτοκίνητα!
Το 1968 θα λάβει μέρος στον πρώτο του αγώνα Ράλλυ…
Στο Γ’ Ράλλυ Αττικοβοιωτίας με NSU TTS 1000 και συνοδηγό τον Νίκο Πασπάτη. Τερμάτισε 12ος Γενικής Κατάταξης και 1ος Κλάσης, ενώ το NSU TTS και ο Νίκος Πασπάτης θα είναι μαζί του μέχρι και το 1972.
Το 1969 θα τρέξει στο 7ο Ράλλυ Σκρά Κιλκίς Λαχανά και στο Ράλλυ Χαλκιδικής.
Το 1970 θα είναι μια γεμάτη χρονιά από συμμετοχές αλλά και από επιτυχίες. Πιο συγκεκριμένα, τερμάτισε 4ος Γενικής Κατάταξης και 1ος Κλάσης στο 8ο Ράλλυ Σκρα Κιλκίς Λαχανά και στο 1ο Ράλλυ Λαμίας, 2ος Γενικής Κατάταξης και 1ος κλάσης στο 4ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ και 3ος Γενικής Κατάταξης και 1ος Κλάσης στο Ράλλυ Χειμώνος, που γινόταν τότε στην περιοχή της Καβάλας.
Ταυτόχρονα, είναι η χρονιά που θα ξεκινήσει και τις αναβάσεις, αλλά και τα auto cross. Έτσι, στην Aνάβαση Πολυγύρου «ήρθε» 4ος Γενικής και στο B’ auto cross του Α.Ο.Θ. 2ος Κλάσης.
To 1971 συμμετάσχει στο Ράλλυ Χειμώνος, με το NSU TTS. Συγχρόνως ετοιμάζει και ένα BMW 1600 Ti, με το οποίο θα πάρει μέρος στις αναβάσεις Χορτιάτη και Πολυγύρου, στις οποίες «ήρθε» 2ος Γενικής Κατάταξης και 1ος Κλάσης αντίστοιχα.
Το 1972 στο Ράλλυ Θερμαϊκού συμμετέχει με συνοδηγό τον αείμνηστο Γιάννη Ψηφίδη. Είναι ο τελευταίος αγώνας του NSU TTS, αφού την υπόλοιπη χρονιά τρέχει με το BMW 1600 Ti.
Χαρακτηριστικοί αγώνες το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με συνοδηγό τον Παναγιώτη Αλεξανδρίδη και το Ράλλυ Φθιώτιδος στην Λαμία με τον Τερδήμο Νίκο, που τερμάτισαν 6οι Γενικής και 3οι Κλάσης 2/5.
Το 1972 όμως θα πάρει μέρος και στο Β’ Ελληνοτουρκικό Ράλλυ. Συνοδηγός του θα είναι ο αδελφός του, Βίκτωρ. Η εκκίνηση και ο τερματισμός του αγώνα έγινε στην Κωνσταντινούπολη και στον αγώνα τερμάτισε 5ος Γενικής και 1ος Κλάσης.
Το 1973 αλλάζει αυτοκίνητο και οδηγεί πλέον μια Opel Ascona A. Και τα καλά αποτελέσματα και τα βάθρα δεν έχουν σταματημό…
- Ε’ Ράλλυ Θερμαϊκού με συνοδηγό για τελευταία φορά τον Νίκο Πασπάτη: 5ος Γενικής και 2οςΚλάσης
- Ανάβαση Χορτιάτη: 5ος Γενικής
- Δ’ Ράλλυ Καβάλας (πρώην Χειμώνος): 1ος Γενικής Κατάταξης, με τον νέο του συνοδηγό, Νίκο Υφαντίδη.
- Ανάβαση Χορτιάτη 1974: 3ος Γενικής
Παράλληλα, με το Opel Ascona A και τον Νίκο Υφαντίδη δίπλα του θα συμμετάσχουν και σε δυο αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Στο 3ο Ράλλυ Σκορπιός όπου τερμάτισαν 12οι Γενικής και 3οι Κλάσης και στο 7ο Ράλλυ Γύρος Πελοποννήσου, με τον Υφαντίδη να έχει και αυτός ψευδώνυμο ‘’Nicola’’…
Ο αγώνας αυτός μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως «η κάθοδος των Βορείων», γιατί υπήρξε η απόλυτη επικράτηση από τα πληρώματα της Β. Ελλάδος, με το βάθρο των νικητών να έχει στην 1η θέση της Γενικής Κατάταξης τους Γάκη Καλεμτζάκης – ‘’Alvin’’, στην 2η θέση Γενικής τους Σταύρο Σταυριαννίδη – Χατζηχρήστου Απόστολο και στην 3η θέση τους ‘’Dino ‘’ – ‘’Nicola’’…
Το 1975 έχει την απόλυτη διάκριση στην Ανάβαση Χορτιάτη: 1ος Γενικής Κατάταξης, 1ος Κλάσης και 1ος Group 2!
Με νέο συνοδηγό, τον Νίκο Παπανδρέου, συμμετέχει στους αγώνες Ράλλυ. Καλύτερο αποτέλεσμα στο Ράλλυ Αττικοβοιωτίας, στο οποίο τερμάτισε 4ος Γενικής και 1ος Κλάσης 2/5. Είναι η χρονιά που ξεκινάει τις συμμετοχές και στο Ράλλυ Ακρόπολις…
Ένας αγώνας γεμάτος περιπέτεια, διάρκειας πέντε ημερών και 48 Ειδικών Διαδρομών. Αυτό ήταν τότε το Ακρόπολις!
Στο τελευταίο σκέλος – ημέρα, κοντά στην Επίδαυρο, παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι μηχανικοί του Τζόνι Πεσματζόγλου (Opel ΕΛΦΙΝΚΟ) τον βοηθήσαν, όχι επισκευάζοντας πλήρως το κιβώτιο (αυτό ήταν αδύνατο να γίνει εν ώρα αγώνα), αλλά βάζοντας μια ταχύτητα και συγκεκριμένα την 2η ταχύτητα στο κιβώτιο!
Έτσι, συνέχισε και έκανε όλο το υπόλοιπο σκέλος μόνο με δευτέρα στο κιβώτιο και έφθασε μέχρι τον τερματισμό, με αποτέλεσμα να είναι 17ος Γενικής, 11ος Έλληνας και 6ος Κλάσης 2/5. Μια αξιοθαύμαστη προσπάθεια…
Το 1976 θα τρέξει πάλι στο Ράλλυ Ακρόπολις με τον Ιωάννη Λέντσα συνοδηγό. Δυστυχώς όμως εγκατάλειψαν, ενώ στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. της ίδιας χρονιάς θα τρέξει με τον Ιωάννη Ζιρζίρη.
Το 1977 θα πάρει μέρος στην Ανάβαση Χορτιάτη και για τρίτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις με συνοδηγό τον «Μακεδών» (Νίκος Μαυρουλής) και το Ράλλυ Ακρόπολις του 1977 ήταν ο τελευταίος αγώνας του ‘’Dino‘’…
Το Opel Ascona A πουλήθηκε στον κύριο Γιαννούλη και από τότε ασχολήθηκε με οργανωτικά θέματα του Α.Ο.Θ.
Η καλύτερη στιγμή της καριέρας του δεν είναι άλλη από τον τερματισμό στο Ράλλυ Ακρόπολις του 1975, ενώ αντίστοιχα η πιο άτυχη – άσχημη, το «βγάλσιμο» στην Ειδική Διαδρομή της Όσσας, όπου λίγο πριν το -γνωστό- γεφυράκι βγήκε από τον δρόμο και έπεσε μέσα στο ποτάμι.
Ντίνος Παπαμαυρουδής, ένας πολύ γρήγορος και καταξιωμένος οδηγός την εποχή εκείνη, με πολλά καλά αποτελέσματα, πολλές πρώτες θέσεις και πολλά βάθρα. Η αγάπη του για το αυτοκίνητο και τους αγώνες πολύ μεγάλη…
«Η ζωή μου όλη είναι μέσα σε πέντε άλμπουμ» …μας είπε όταν βρεθήκαμε και μας έδειξε φωτογραφίες από την αγωνιστική του καριέρα…